• 5 desembre, 2017

El Màster de Producció i Emprenedoria de Continguts Digitals són uns estudis innovadors i adaptats a les necessitats del sector digital. A ENTI, la Universitat del Videojoc, busquem que els nostres alumnes desenvolupin les seves capacitats al màxim, per així poder aconseguir un bon lloc de treball en el futur.

Per això el nostre màster busca potenciar la capacitat per interpretar de manera experta el procés complet de producció d’un projecte de continguts digitals i per identificar-ne i valorar-ne les diferents fases que el componen. A més, els nostres alumnes aprendran a avaluar les tendències en el mercat de l’economia digital, i també per estimar-ne l’impacte en el desenvolupament social, econòmic i cultural.

És important, a més, que els nostres alumnes assoleixin les competències necessàries per a aplicar les tècniques de màrqueting més adequades i per a dissenyar plans optimitzats de monetització digital.

Més enllà de saber vendre el producte, des d’ENTI també potenciem el procés creatiu del producte en si. Des de la capacitat per dissenyar i desenvolupar sistemes per a la presentació de la informació basats en la realitat augmentada, la realitat virtual i els sistemes de geolocalització a l’aplicació de les eines i tècniques avançades utilitzades en la creació de continguts digitals, els principis de narrativa audiovisual a la creació de continguts digitals complexos, conèixer i saber implementar la gamificació o avaluar la usabilitat en entorns digitals.

Si vols aprendre tot això i molt més informa’t sobre el Màster de Producció i Emprenedoria de Continguts Digitals d’ENTI-UB.