Queda menys d’una setmana per a que comenci la segona edició del Gamification World Congress 2013, que se celebrarà a Madrid, i es presenta amb molta més força, amb més ponents internacionals, i amb la pretensió de convertir-se en  l’esdeveniment internacional de referència en el món de la Gamificació, Engagement i altres tècniques de màrqueting digital vinculades.

 

El programa del congrés està dividit en dos tipus principals de xerrades:

 

Per una part, xerrades inspiradores, amb un enfocament més de visió a mitjà termini de la gamificació i en general centrades en algun camp d’aplicació.

Alguns exemples recomanables d’aquestes xerrades inspiradores: “From Virtual to Real World” de Richard Bartle, “The Gamification of a Career” d’Andrzej Marczewski (Capgemini), “Telling Stories through the Video Games” de Chincheto77 o “The Power of Fun” de Mónica Esteban (Juegaterapia).

 

Per l’altre, casos d’èxit, amb un enfocament molt pràctic i centrats a comentar les experiències de grans marques en l’aplicació de mecàniques de joc.

 

Alguns exemples d’aquests casos: “Engaging with Game of Thrones” de Berni Melero (Canal+), “Coincs Saving” de Nicolás Moya (Bankinter”, “Increasing engagement at math teacing” per Daniel González (Smartick”o “BBVA Game” de Javier Borderías (BBVA).

 

Altament recomanables els continguts del seu blog.