• 10 juliol, 2017

Ets emprenedor i t’apassiona tot allò relacionat amb la producció digital? Doncs, ara tens l’oportunitat d’estudiar una formació a la teva mida: el nou Màster en Producció i Emprenedoria de Continguts Digitals de l’Escola de Noves Tecnologies Interactives (ENTI-UB), una formació actualitzada i de qualitat que et permetrà assolir els coneixements teòrics i pràctics necessaris per desenvolupar amb èxit la posició de productor de la indústria digital. En aquest sentit, cal destacar que aquest Màster posa el focus en l’estudi i pràctica dels diferents models i parts del negoci, des de la gestió de projectes i aspectes legals com la propietat intel·lectual, fins a la monetització del producte passant pel màrqueting digital. Ara bé, a diferència d’altres màsters de temàtica similar, aquest incorpora conceptes tan actuals com les tecnologies digitals, la gamificació, la usabilitat avançada o la narrativa transmèdia que milloraran tant la teva capacitat creativa com executiva.

Al llarg d’aquest Màster, amb una durada d’1 any acadèmic i 60 ECTS desglossats en dos semestres, duràs a terme assignatures relacionades amb el món empresarial i digital com: Tecnologia de la Innovació; Art, Disseny Visual i Creativitat; Estratègia i Gestió de Negoci; Innovació i Noves Tendències en Producció i Emprenedoria de Continguts Digitals, Eines per a la Producció i l’Emprenedoria de Continguts Digitals, a més del treball de fi de màster.

En tot moment, es produeix una suma dels coneixements de gestió amb nous llenguatges i tecnologies. Precisament, aquest valor afegit converteix aquest Màster en únic. A més, des d’un principi implementaràs els coneixements i et distribuiràs en grups- tal com es treballa a la indústria del sector-, establint coworking i xarxes de complicitat per impulsar els teus projectes. Per això, aquest Màster tindrà lloc a l’espai d’emprenedoria ENTI PRO.

Per tot plegat, aquest Màster s’adreça a un ampli ventall de perfils professionals, ja que, es tracta d’emprendre, per una banda i de treballar en grups multidisciplinaris, per l’altra. Així doncs, els perfils recomanats per a aquesta titulació són diversos: des d’estudiants amb coneixements bàsics d’Art, Humanitats, Enginyeria, al Món Empresarial, el Màrqueting i per descomptat de Continguts Digitals Interactius.

Gràcies al plantejament holístic d’aquesta formació; les sortides professionals es poden resumir en: CDO o Chief Digital Officer, Director/a de Projectes Digitals, Responsable de Producció i/o de Producte Digital, Director/a de Continguts, Dissenyador/a o Arquitecte/a d’Economia Digital, Director/a de Desenvolupament de Negoci Digital, Dissenyador/a de Crowdfunding, Analista de Jocs i fins i tot Responsable de Monetització i Fundador/a d’Startup, entre altres.

En definitiva, si vols dedicar-te professionalment a la producció digital; estudia el nou Màster en Producció i Emprenedoria de Continguts Digitals a ENTI-UB, la Universitat del Videojoc.