MÀSTER EN PRODUCCIÓ I EMPRENEDORIA DE CONTINGUTS DIGITALS – INFORMACIÓ GENERAL


Durada: 1 any acadèmic
Crèdits: 60 ECTS

Paraules clau: emprenedoria, economia digital, direcció, gestió, continguts digitals, big data, transmèdia, crossmedia, jocs aplicats, gamificació, videojocs, storytelling, monetització, models de negoci, màrqueting digital, legislació, propietat Intel·lectual, tendències.

El títol de Màster oficial en Producció i Emprenedoria de Continguts Digitals està adscrit a la branca de les Ciències Socials i Jurídiques. El pla d’estudis presenta una estructura en matèries que s’organitzen en un any acadèmic, amb 60 ECTS desglossats en dos semestres.

L’estructura del Màster està formada per matèries referents a: Tecnologia de la Innovació; Art, Disseny Visual i Creativitat; Estratègia i Gestió de Negoci; Innovació i Noves Tendències en Producció i Emprenedoria de Continguts Digitals, Eines per a la Producció i l’Emprenedoria de Continguts Digitals, a més del treball de fi de màster. Aquesta planificació garanteix la correcta adquisició de les competències del títol, que s’instal·la en l’àmbit de l’Economia Digital.