• 4 maig, 2017

Aspectes relacionats amb la propietat intel·lectual, la monetització o el màrqueting digital s’aborden al nou Màster en Producció i Emprenedoria de Continguts Digitals de l’Escola de Noves Tecnologies Interactives (ENTI-UB). A través d’assignatures com: Tendències en el context de l’economia digital; Narrativa Transmèdia; Monetització i nous models de negoci digital; Emprenedoria en el context de l’Economia Digital; Gestió de Projectes de l’Economia digital; Habilitats directives; Tecnologies Digitals; Màrqueting digital; Gamificació; Legislació i Propietat Intel·lectual en Economia digital; Usabilitat Avançada i el Treball de Final de Màster (TFM) assoliràs una formació holística i diversa de la indústria digital.

Es tracta d’uns estudis centrats en el perfil de productor. És a dir, en l’estudi i pràctica dels diferents models i parts del negoci, des de la conceptualització i gestió de projectes. A més, a diferència d’altres màsters de temàtica similar, aquest va més enllà i incorpora nous àmbits com les tecnologies digitals que milloraran la teva capacitat creativa i executiva.

Sens dubte, la suma dels coneixements de gestió amb nous llenguatges i tecnologies converteix aquest Màster en únic. A més, des d’un principi posaràs en pràctica els coneixements i et distribuiràs en grups- tal com es treballa a la indústria del sector-, establint coworking i xarxes de complicitat per impulsar els teus projectes. Per això, aquest Màster tindrà lloc a l’espai d’emprenedoria ENTI PRO.

Per tot plegat, aquesta titulació s’adreça a un ampli ventall de perfils professionals, ja que, es tracta d’emprendre per una banda i de treballar en grups multidisciplinaris per l’altra. Múltiples perfils sumen més i ajuden a pensar diferent i per tant, a innovar en la conceptualització de nous productes o serveis digitals. Per tant, els perfils recomanats per a aquesta titulació són diversos: des d’estudiants amb coneixements bàsics d’Art, Humanitats, Enginyeria, al Món Empresarial, el Màrqueting i per descomptat de Continguts Digitals Interactius.

En definitiva, la transversalitat de continguts tractats en aquest Màster, et permetrà optar a un ampli ventall de sortides laborals: CDO o Chief Digital Officer, Director/a de Projectes Digitals, Responsable de Producció i/o de Producte Digital, Director/a de Continguts, Dissenyador/a o Arquitecte/a d’Economia Digital, Director/a de Desenvolupament de Negoci Digital, Dissenyador/a de Crowdfunding, Analista de Jocs i fins i tot Responsable de Monetització i Fundador/a d’Startup, entre altres.

Tria la formació més completa i transversal; estudiant el Màster en Producció i Emprenedoria de Continguts Digitals a ENTI-UB, la Universitat del Videojoc.