Màster
en CMO, Transmedia & Digital Management
Vols més informació sobre el Màster en CMO, Transmedia & Digital Management?
"*" indicates required fields
Presentació
El món avança a una velocitat molt ràpida, i a més estem vivint un entorn VICA (volàtil, incert, complex i ambigu) que ens ha ensenyat a entendre la vida i la feina des d’una altra òptica, creant nous hàbits de treball més digitals (teletreball) , reunions en línia, formació digital …
El desenvolupament personal i professional sempre ha estat un valor afegit, i en aquest món tan canviant és cada cop més necessari estar preparats professionalment per als nous reptes que tindrem de fer front en el futur més proper.
Internet i les xarxes socials ja són, des de fa uns anys, no només un mitjà de comunicació, sinó d’aprenentatge, de treball, d’entreteniment… conèixer els diferents mitjans, els usos que se’ls pot donar, aprofitar al màxim els recursos i possibilitats que ens ofereixen és necessari per a qualsevol professional empresarial i institucional.
El Màster en CMO, Transmedia & Digital Management et formarà com a Digital Manager perquè puguis definir l’estratègia, crear contingut, analitzar dades, triar els mitjans apropiats (xarxes socials, bloc, mitjans digitals, SEO i SEM) per posicionar una marca o un líder al lloc apropiat a Internet i xarxes socials, impactar en noves audiències, crear una marca personal 4.0 o un e-commerce.
Estàs preparat per aportar valor a la xarxa?
Aquest Màster et formarà com a Digital Manager perquè puguis definir l’estratègia, crear contingut, analitzar dades i triar els mitjans apropiats per posicionar una marca o un líder al lloc apropiat a Internet i xarxes socials.
Capacitats adquirides
- Creació d'una marca personal digital pròpia o d'un líder o mànager a través dels diferents mitjans, que aporti més abast i resultats per convertir-lo en un líder digital.
- Crear campanyes de màrqueting digital de manera més eficaç: fent un seguiment i control de resultats mitjançant les eines d'Analytics i Big Data.
- Ús més efectiu de les dades i coneixements de les tendències, temes i paraules clau que són notícia a cada moment per conèixer millor els públics objectius.
- Crear una xarxa de networking professional digital offline i en línia amb líders d'opinió digital, influencers i futurs digital managers.
Família professional
Màrqueting
Durada
1 curs
Inici del curs 07/10/2022
Final del curs 02/09/2023
ECTS
60
Modalitat i horari
Semipresencial o 100% en línia
Divendres de 16:30h a 20:30h i Dissabtes de 10:00h a 14:00h
Idioma de les classes
Català
Castellà
Places
30
Altres
Aquest màster està integrat pels postgraus “CMO i Transmèdia” i “E-leadership & Digital Management”
Per què estudiar aquest Màster en CMO, Transmedia i Digital Management?
Perquè t’ofereix un coneixement complet de les estratègies de màrqueting digital, CMO, e-commerce, gestió de xarxes i reputació digital
- Coneixeràs les darreres tendències en màrqueting, comunicació i mesurament en xarxes socials, Big Data, per tenir una visió global de com ser un Digital Manager més efectiu.
- Aprendràs a liderar de manera autònoma projectes digitals que abastin totes les àrees de l’ecosistema digital: estratègia, contingut, big data, mitjans digitals.
- Podràs treballar com a Digital Manager de la teva marca personal o de la marca d’un líder o mànager, marca o institució.
- Lideraràs la transformació digital d’empreses o organitzacions desenvolupant una estratègia de comunicació efectiva a Internet, amb un storytelling diferenciador i d’èxit i contingut multimèdia.
- Ser capaç de crear un e-commerce, crear un negoci digital propi i aconseguir clients en línia. Gestionar els canals de distribució i dissenyar una estratègia de preus.
Per què fer-ho a l'ENTI-UB?
Màster per formar els líders del futur o de les empreses del futur. Professionals amb tots els coneixements digitals necessaris per a treballar de manera autònoma o desenvolupar el seu propi projecte o marca personal.
- Live experiences periodístiques: experiència professional real a la vostra empresa.
- Metodologia learning by doing combinada amb classes pràctiques.
- Sessions presencials amb els principals experts d’empreses i institucions.
- Seminari web masterclass d’explicació d’un cas pràctic i real d’aplicació de coneixements adquirits per mòdul del Màster.
- Vip masterclass presencials a l’inici i al final amb referents del món digital.
- Digital case studiesque podràs veure en línia quan vulguis d’experts en cada tema que t’explicaran les seves experiències amb els seus projectes i empreses.
- Realització d’un projecte digital del tema o marca que triïs tutoritzat i amb presentació final davant un tribunal.
- Realització d’un TFM (treball final de màster).
- Offline experiences:
Madrid
Ministeri Administracions Públiques, Secretariia d’Estat de Comunicació (Moncloa), Congrés dels Diputats i Senat.
Barcelona
Consorci Zona Franca, Parlament de Catalunya i Generalitat de Catalunya.
Sortides professionals
- Direcció de màrqueting digital.
- Digital manager duna empresa o manager duna empresa.
- Digital manager d’un líder o manager d’una institució.
- Community manager.
- Creador de contingut per a marques o líders polítics o empresarials.
- Analista Big Data.
- Responsable comunicació digital o social mitjana en empresa o institució.
- Responsable marca personal d'un líder o mànager.
- Transformació digital dempreses o institucions.
- CMO digital duna empresa o institució.
Com accedir-hi
Per matricular-se del màster cal seguir els passos següents:
Ompliu el formulari d’informació per contactar amb el director del màster i fer una entrevista preliminar.
Un cop realitzada l’entrevista i decidit a seguir amb la matrícula, enviar e-mail demanant la formalització de la matrícula amb les dades següents:
- Nom i cognoms
- Perfil linkedin
- Professió actual
- Estudis previs
- Coneixements digitals: si tens bloc, xarxes socials, experiència o no al món digital.
- Telèfon
- Manera que t’interessa: semipresencial o 100% online
- Relata la teva experiència al món digital en tres línies.
- Què vols aconseguir fent aquest postgrau?
Email a: masters@enti.cat
Accés per a no titulats: Aquest ensenyament preveu la possibilitat d’admetre alumnes que no siguin titulats universitaris i que optaran a obtenir un títol d’extensió universitària. Cal consultar amb els responsables del curs els requisits i les condicions d’accés establerts per a aquest tipus d’alumnat.
Metodologia i Pla d'estudis
El màster en CMO, Transmedia i Digital Management està compost pel contingut de 2 postgraus, i cal matricular-se a cadascun per poder obtenir el títol. El contingut acadèmic, el pla d’estudis, les activitats i els requisits per aprovar són els mateixos que per a cadascun dels dos postgraus que conformen aquest màster. Pots consultar tota la informació a les pàgines dels 2 postgraus respectius:
Modalitat a temps complet
Durant el primer any d’ingrés en un ensenyament universitari de grau: l’estudiant ha de matricular 60 crèdits.
A partir del segon any d’ingrés i per als estudiants de primer que prèviament han cursat, totalment o parcial, altres estudis universitaris oficials a qualsevol universitat: l’estudiant ha de matricular entre 46 i 60 crèdits. Excepcionalment, i quan estigui justificat, el cap d’estudis, mitjançant resolució expressa, pot autoritzar una matrícula superior a 60 crèdits fins a un màxim de 78 crèdits per curs acadèmic.
Modalitat a temps parcial
Durant el primer any d’ingrés en un ensenyament universitari de grau: l’estudiant ha de matricular 30 crèdits.
A partir del segon any d’ingrés i per als estudiants de primer que prèviament han cursat, totalment o parcial, altres estudis universitaris oficials a qualsevol universitat: l’estudiant ha de matricular entre 18 i 45 crèdits.
- Caràcter Bàsic: 60 crèdits a cursar
- Caràcter Obligatori: 144 crèdits a cursar
- Caràcter Optatiu: 24 crèdits a cursar
- Treball fi de grau: 12 crèdits a cursar
- Arts & Storytelling = AS
- IT Development = ITD
- Game Design = GD
- Managment = M
El crèdit ECTS es computarà com 25 hores de treball de l’estudiant, que es repartirà entre: activitats presencials, activitats tutelades i activitats autònomes.
1. Diagnòstic digital |
2. Reputació digital d'una marca |
3. Pla de Comunicació Digital |
4. Digital Management |
5. Personal Branding 5.0 |
6. Engagement i com treure-li partit a les xarxes |
7. Storytelling |
8. Narrativa transmedia |
9. Estratègia de continguts |
10. Creativitat en continguts |
11. Introducció al Media Lab |
12. Social media live i màrqueting amb influencers |
13. Social Media |
14. Campanyes de Google Ads |
15. Posicionament SEO |
16. Mobile màrqueting i campnayes SMS i WhatsApp |
17. Mitjans digitals i eNews |
18. BBDD i Big Data |
19. Business Intelligence |
20. Monitorització, KPI’s |
1. Disseny i creació pla de màrqueting digital. |
2. Anàlisis i rendibilitat ROI d'un pla de màrqueting digital |
3. Digital customer journey i social customer care |
4. Gestió clients digitals CRM |
5. Disseny i arquitectura web |
6. Mobile màrqueting |
7. Disseny eShops |
8. Plataformes venda online |
9. Pla estratrègic e-commerce |
10. SEM per a e-commerce |
11. SEO per a e-commerce |
12. Inbound màrqueting i |
Comunicació digital President autonòmic |
Digital Management i com aconseguir brand lovers: Telepizza |
Podcast |
Com ser influencer |
Digital management polític i institucional |
Engagement i com treure partit a les xarxes Lideratge i mitjans de comunicació |
Supertalent digital |
Lideratge conscient digital |
Blogs |
Mobile màrqueting |
Màrqueting digital internacional |
Alcalde 4.0 |
Blockchain |
Xarxes de comunitat i de dones |
Formació online |
Lideratge & talent |
Presentacions eficaces |
Cara B lideratge digital |
Líders a Tik Tok |
E-commerce per a ampliar mercat internacional |
Logística i atenció al client |
Pla financer e-commerce |
Botigues online creatives |
Omnicanalitat |
Aspectes legals e-commerce |
Soluciones tecnològiques per a botigues online |
Empreses col·laboradores
Professorat
Preu
Per consultar el preu del Màster en CMO, Transmedia & Digital Management es pot fer omplint aquest formulari i es rebrà tota la informació sobre preus, tasses i formes de pagament.