Skip to content

Postgrau
CMO & Transmedia

Vols més informació sobre el Postgrau CMO & Transmedia?

"*" indicates required fields

Name*
Consentimiento*
Consentimiento*

Presentació

El canvi més notable en els darrers temps ha estat la digitalització empresarial, o com les empreses 1.0 s’han adaptat a les últimes tecnologies. E-commerce, xarxes socials, màrqueting digital, web… són alguns dels termes que ja són habituals en tota mena de negocis avui dia. Inclosos, els de caràcter més tradicional.

L’èxit de l’e-commerce ha significat l’auge dels hàbits de consum. Totes les empreses, des de les més grans fins a les més petites, han adoptat la tecnologia digital. Comprar i vendre en línia està de moda a causa dels seus avantatges reals i satisfactoris tant pels clients com pel venedor.

Els negocis digitals són una realitat. Els hàbits de consum han canviat i cada vegada són més les empreses 1.0 que aposten per la seva supervivència gràcies al comerç electrònic ia tots els seus beneficis…

Estàs preparat per augmentar les vendes en línia de la teva marca?

El Postgrau en CMO & Transmedia us formarà per dur a terme totes les funcions pròpies d’un CMO. Aprendràs a desenvolupar i supervisar les accions de màrqueting i publicitat de la teva empresa, incloent-hi les tasques analítiques (preus i investigació de mercat), les tasques creatives (publicitat i promoció de productes) i les tasques de gestió (equips i coordinació amb altres departaments) .

Capacitats adquirides

Titulació oficial

Família professional

Màrquetin

Durada

6 mesos
Inici del curs 17/03/2023
Final del curs 02/09/2023

ECTS

30

Modalitat i horari

Semipresencial o 100% en línia
Divendres de 16:30h a 20:30h i Dissabtes de 10:00h a 14:00h

Idioma de les classes

Català
Castellà

Places

20

Altres dades

Aquest curs de postgrau forma part del màster:
CMO transmèdia i digital management

Per què estudiar aquest Postgrau de CMO i Transmedia?

Perquè aquest postgrau està dissenyat per formar professionals amb tots els coneixements digitals necessaris per treballar de manera autònoma o desenvolupar el seu propi projecte o marca personal i dirigir la transformació al camp e-commerce, màrqueting o publicitat d’un negoci o empresa.

El postgrau està especialment destinat a:

Per què fer-ho a l’ENTI-UB?

Perquè us proposem 2 formats dissenyats per poder encaixar amb les vostres possibilitats d’atendre el curs, una semipresencial (amb classes a les aules de l’ENTI-UB i seguiment d’activitats en línia) i una 100% en línia que no requereix desplaçament.

Perquè a l’ENTI-UB us oferim un postgrau amb una metodologia innovadora basada en:

  • classes 3 setmanes al mes.
  • classe presencial o online en directe divendres i dissabte.
  • 1 setmana al mes un seminari web en directe amb líders digitals, influencers, emprenedors, digital managers, experts, CMO i managers d’empreses, directius d’institucions referents a l’ecosistema digital i empresarial que compartiran els seus coneixements i experiències online
  • En total 7 seminaris web en directe i debats on live sobre els casos dels seminaris web.

Sortides professionals

Com accedir al postgrau

Per matricular-se del postgrau cal seguir els següents passos:

Omplir el formulari d’informació per contactar amb el director del curs i fer una entrevista preliminar.

Un cop realitzada l’entrevista i decidit a seguir amb la matrícula, enviar e-mail demanant la formalització de la matrícula amb les següents dades:

  • Nom i cognoms
  • Perfil linkedin
  • Professió actual
  • Estudis previs
  • Coneixements digitals: si tens bloc, xarxes socials, experiència o no en el món digital.
  • Telèfon
  • Manera que t’interessa: semipresencial o 100% online
  • Relata la teva experiència en el món digital en 3 línies.
  • Què vols aconseguir realitzant aquest postgrau?

Email a: masters@enti.cat

Accés per a no titulats:

Aquest ensenyament preveu la possibilitat d’admetre alumnes que no siguin titulats universitaris i que optaran a obtenir un títol d’extensió universitària. Cal consultar amb els responsables del curs els requisits i les condicions d’accés establerts per a aquest tipus d’alumnat.

Metodologia

El postgrau s’estructura en diverses classes que es podran seguir presencialment a les aules d’ENTI-UB (modalitat semipresencial) o de forma en línia en directe (en la modalitat 100% en línia), i una sèrie de webinars i masterclasses en línia.

Podem destacar:

Assignatures

1. Disseny i creació pla de màrqueting digital

2. Anàlisi i rendibilitat ROI d'un pla de màrqueting digital

3. Digital customer journey i social customer care

4. Gestió clients digitals CRM

5. Disseny i arquitectura web

6. Mobile màrqueting

7. Disseny eShops

8. Plataformes venda en línia

9. Pla estratègic e-commerce

10. SEM per a e-commerce

11. SEO per a e-commerce

12. Inbound màrqueting i màrqueting afiliació

E-commerce per ampliar mercat internacional

Logística i atenció al client

Pla financer e-commerce

Botigues online creatives

Omnicanalitat

Aspectes legals e-commerce

Solucions tecnològiques per a botigues en línia

Empreses col·laboradores

Professorat

Preu

Per consultar el preu del Postgrau en CMO i Transmedia es pot fer omplint aquest formulari i es rebrà tota la informació sobre preus, tasses i formes de pagament.

M'interessa i vull més informació sobre el
Postgrau en CMO i Transmedia

×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!