Postgrau
CMO & Transmedia
Vols més informació sobre el Postgrau CMO & Transmedia?
"*" indicates required fields
Presentació
El canvi més notable en els darrers temps ha estat la digitalització empresarial, o com les empreses 1.0 s’han adaptat a les últimes tecnologies. E-commerce, xarxes socials, màrqueting digital, web… són alguns dels termes que ja són habituals en tota mena de negocis avui dia. Inclosos, els de caràcter més tradicional.
L’èxit de l’e-commerce ha significat l’auge dels hàbits de consum. Totes les empreses, des de les més grans fins a les més petites, han adoptat la tecnologia digital. Comprar i vendre en línia està de moda a causa dels seus avantatges reals i satisfactoris tant pels clients com pel venedor.
Els negocis digitals són una realitat. Els hàbits de consum han canviat i cada vegada són més les empreses 1.0 que aposten per la seva supervivència gràcies al comerç electrònic ia tots els seus beneficis…
Estàs preparat per augmentar les vendes en línia de la teva marca?
El Postgrau en CMO & Transmedia us formarà per dur a terme totes les funcions pròpies d’un CMO. Aprendràs a desenvolupar i supervisar les accions de màrqueting i publicitat de la teva empresa, incloent-hi les tasques analítiques (preus i investigació de mercat), les tasques creatives (publicitat i promoció de productes) i les tasques de gestió (equips i coordinació amb altres departaments) .
Capacitats adquirides
- Conèixer les darreres tendències en màrqueting, comunicació i mesurament a les xarxes socials i en dades massives per adquirir una visió general sobre la manera de convertir-se en un gestor digital més efectiu.
- Aprendre a liderar de manera autònoma projectes digitals per augmentar la generació de demanda i el reconeixement de marca.
- Investigar el mercat per entendre la posició de l'empresa, recolzant-se en l'analítica de dades.
- Dur a terme les comunicacions de màrqueting: publicitat, promocions o relacions públiques.
- Crear campanyes de màrqueting digital de manera més eficaç mitjançant el seguiment i control de resultats amb les diverses eines analítiques i de dades massives.
- Aprendre a utilitzar de manera més efectiva les dades i els coneixements de les tendències, temes i paraules clau que són notícia en cada moment, i així poder conèixer millor els públics objectius.
- Crear un espai de relació professional en línia i fora de línia amb líders digitals d'opinió, influents i futurs gestors digitals.
- Ser capaç de crear un e-commerce.
- Ser capaç de crear un negoci digital propi i aconseguir clients en línia.
- Gestionar els canals de distribució i dissenyar una estratègia de preus.
Família professional
Màrqueting
Durada
6 mesos
Inici del curs 17/03/2023
Final del curs 02/09/2023
ECTS
30
Modalitat i horari
Semipresencial o 100% en línia
Divendres de 16:30h a 20:30h i Dissabtes de 10:00h a 14:00h
Idioma de les classes
Català
Castellà
Places
20
Per què estudiar aquest Postgrau de CMO i Transmedia?
Perquè aquest postgrau està dissenyat per formar professionals amb tots els coneixements digitals necessaris per treballar de manera autònoma o desenvolupar el seu propi projecte o marca personal i dirigir la transformació al camp e-commerce, màrqueting o publicitat d’un negoci o empresa.
El postgrau està especialment destinat a:
- Professionals de la comunicació que vulguin gestionar una marca digital.
- Estudiants i professionals dels àmbits del periodisme, la comunicació, la publicitat, el màrqueting o les ciències polítiques que vulguin ser futurs líders digitals.
- Líders o gestors que vulguin crear tant una marca personal digital com un relat de marca diferenciat que els aporti més abast a la xarxa.
- Responsables de direcció de comunicació, direcció de màrqueting o altres àrees de relacions públiques.
- Gestors de comunitats que vulguin ampliar el radi dactuació a la xarxa i treballar de manera més efectiva.
- Professionals de qualsevol institució que vulguin conèixer l'ecosistema digital i les eines necessàries per analitzar dades i gestionar-les de manera més efectiva.
- Professionals tècnics de qualsevol àmbit que vulguin desenvolupar les seves aptituds als àmbits de la comunicació, la creació de contingut i la creativitat.
- Professionals que vulguin liderar la transformació digital duna empresa o negoci.
- Exalumnes del postgrau de Digital Management.
- Professionals del màrqueting que vulguin reciclar-se al món digital.
- Emprenedors que vulguin muntar el negoci en línia o botiga virtual.
Per què fer-ho a l’ENTI-UB?
Perquè us proposem 2 formats dissenyats per poder encaixar amb les vostres possibilitats d’atendre el curs, una semipresencial (amb classes a les aules de l’ENTI-UB i seguiment d’activitats en línia) i una 100% en línia que no requereix desplaçament.
Perquè a l’ENTI-UB us oferim un postgrau amb una metodologia innovadora basada en:
- classes 3 setmanes al mes.
- classe presencial o online en directe divendres i dissabte.
- 1 setmana al mes un seminari web en directe amb líders digitals, influencers, emprenedors, digital managers, experts, CMO i managers d’empreses, directius d’institucions referents a l’ecosistema digital i empresarial que compartiran els seus coneixements i experiències online
- En total 7 seminaris web en directe i debats on live sobre els casos dels seminaris web.
Sortides professionals
- Direcció de màrqueting digital.
- Digital manager duna empresa o manager duna empresa.
- Direcció comercial i vendes.
- Investigació de mercats i analista de màrqueting.
- Web Màrqueting.
- Responsable comunicació digital o social mitjana en empresa o institució.
- Transformació digital dempreses o institucions.
- Creació, estratègia i gestió d'un comerç electrònic.
Com accedir al postgrau
Per matricular-se del postgrau cal seguir els següents passos:
Omplir el formulari d’informació per contactar amb el director del curs i fer una entrevista preliminar.
Un cop realitzada l’entrevista i decidit a seguir amb la matrícula, enviar e-mail demanant la formalització de la matrícula amb les següents dades:
- Nom i cognoms
- Perfil linkedin
- Professió actual
- Estudis previs
- Coneixements digitals: si tens bloc, xarxes socials, experiència o no en el món digital.
- Telèfon
- Manera que t’interessa: semipresencial o 100% online
- Relata la teva experiència en el món digital en 3 línies.
- Què vols aconseguir realitzant aquest postgrau?
Email a: masters@enti.cat
Accés per a no titulats:
Aquest ensenyament preveu la possibilitat d’admetre alumnes que no siguin titulats universitaris i que optaran a obtenir un títol d’extensió universitària. Cal consultar amb els responsables del curs els requisits i les condicions d’accés establerts per a aquest tipus d’alumnat.
Metodologia
El postgrau s’estructura en diverses classes que es podran seguir presencialment a les aules d’ENTI-UB (modalitat semipresencial) o de forma en línia en directe (en la modalitat 100% en línia), i una sèrie de webinars i masterclasses en línia.
Podem destacar:
- Live experiències periodístiques: experiència professional real a la vostra empresa.
- Metodologia learning by doing combinada amb classes pràctiques.
- Sessions presencials amb experts principals d'empreses, institucions i política.
- Webinar masterclass d‟explicació de cas pràctic i real d‟aplicació de coneixements adquirits per mòdul del Postgrau.
- Vip masterclass presencials al començament i al final amb referents del món digital.
- Realització d'un projecte digital del tema o marca que trieu tutoritzat i amb presentació final davant d'un tribunal.
- 1 treball final en grup
Assignatures
1. Disseny i creació pla de màrqueting digital |
2. Anàlisi i rendibilitat ROI d'un pla de màrqueting digital |
3. Digital customer journey i social customer care |
4. Gestió clients digitals CRM |
5. Disseny i arquitectura web |
6. Mobile màrqueting |
7. Disseny eShops |
8. Plataformes venda en línia |
9. Pla estratègic e-commerce |
10. SEM per a e-commerce |
11. SEO per a e-commerce |
12. Inbound màrqueting i màrqueting afiliació |
E-commerce per ampliar mercat internacional |
Logística i atenció al client |
Pla financer e-commerce |
Botigues online creatives |
Omnicanalitat |
Aspectes legals e-commerce |
Solucions tecnològiques per a botigues en línia |
Empreses col·laboradores
Preu
Per consultar el preu del Postgrau en CMO i Transmedia es pot fer omplint aquest formulari i es rebrà tota la informació sobre preus, tasses i formes de pagament.