Postgrau
E-leadership & Digital Management Empresarial i Institucional
"*" indicates required fields
Presentació
El món avança a una velocitat molt ràpida, i a més estem vivint un entorn VICA (volàtil, incert, complex i ambigu) que ens ha ensenyat a entendre la vida i el treball des d’una altra òptica, creant nous hàbits de treball més digitals (teletreball), reunions en línia, formació digital …
El desenvolupament personal i professional sempre ha estat un valor afegit, i en aquest món tan canviant és cada vegada més necessari estar preparats professionalment per als nous reptes que hàgim de fer front en el futur més pròxim.
Internet i les xarxes socials ja són, des de fa uns anys, no sols un mitjà de comunicació, sinó d’aprenentatge, de treball, d’entreteniment … conèixer els diferents mitjans, els usos que se’ls pot donar, aprofitar al màxim els recursos i possibilitats que ens ofereixen és necessari per a qualsevol professional empresarial i institucional.
Estàs preparat per aportar valor a la xarxa?
El Postgrau en e-Leadership & Digital Management Empresarial i Institucional et formarà com a Digital Mànager perquè puguis definir l’estratègia, crear contingut, analitzar dades, triar els mitjans apropiats (xarxes socials, blog, mitjans digitals, SEU i SEM) per a posicionar una marca o un líder en el lloc apropiat en Internet i xarxes socials, impactar en noves audiències, crear una marca personal 4.0.
Capacitats adquirides
- Creació d'una marca personal digital pròpia o d'un líder o mànager a través dels diferents mitjans, que aportació més aconsegueixi i millors resultats per a convertir-ho en un líder digital.
- Crear campanyes de màrqueting digital de forma més eficaç, fent un seguiment i control de resultats mitjançant les eines d’Analytics i Big Data.
- Ús més efectiu de les dades i coneixements de les tendències, temes i paraules clau que són notícia a cada moment per a conèixer millor els públics objectius.
- Crear una xarxa de networking professional digital offline i en línia amb líders d'opinió digital, influencers i futurs digital mànagers.
- Conèixer les últimes tendències en màrqueting, comunicació i analítica en xarxes socials i Big Data, per a tenir una visió global de com ser un digital manager més efectiu.
- Aprendre a liderar de manera autònoma projectes digitals que abastin totes les àrees de l'ecosistema digital: estratègia, contingut, Big Data, mitjans digitals...
- Poder treballar com a Digital Manager de la marca personal pròpia o de la marca d'un líder o mànager, marca o institució.
- Liderar la transformació digital d'empreses o organitzacions desenvolupant una estratègia de comunicació efectiva en Internet, amb un storytelling diferenciador i d'èxit, i contingut multimèdia.
Família professional
Màrqueting
Durada
5 mesos
Inici del curs: 7 d’octubre del 2022.
Final del curs: 11 de març del 2023.
Crèdits
30
Modalitat i horari
Semipresencial o 100% online.
Divendres, de 16.30 a 20.30 h
Dissabtes, de 10 a 14 h
Idioma de les classes
Català
Castellà
Places
20
Altres dades
Aquest curs de postgrau forma part del màster:
CMO transmèdia i digital management (2022-2023)
Per què estudiar aquest Postgrau en e-Leadership & Digital Management?
Perquè aquest postgrau està dissenyat per formar els líders del futur o de les empreses del futur, professionals amb tots els coneixements digitals necessaris per a treballar de manera autònoma o desenvolupar el seu propi projecte o marca personal i saber explotar tots els recursos que les eines de comunicació digitals posen a l’abast, des dels més tradicionals als més novedosos basats en la interacció social, el coneixement dels algoritmes, el posicionament i la relació amb bases de seguidors.
El postgrau està especialment destinat a:
- Professionals de la comunicació que vulguin gestionar la seva marca digital.
- Estudiants i professionals dels àmbits del periodisme, la comunicació, la publicitat, el màrqueting o les ciències polítiques que vulguin ser futurs líders digitals.
- Líders o gestors que vulguin crear tant una marca personal digital com un relat de marca diferenciat que els aporti més abast a la xarxa.
- Responsables de direcció de comunicació, direcció de màrqueting o altres àrees de relacions públiques.
- Gestors de comunitats que vulguin ampliar el radi d'actuació a la xarxa i treballar de manera més efectiva.
- Professionals de qualsevol institució que vulguin conèixer l'ecosistema digital i les eines necessàries per analitzar dades i gestionar-les de manera més efectiva.
- Professionals tècnics de qualsevol àmbit que vulguin desenvolupar les aptituds en els àmbits de la comunicació, la creació de contingut i la creativitat.
- Professionals que vulguin liderar la transformació digital d'una empresa o negoci.
Per què fer-ho a l’ENTI-UB?
Perquè et proposem 2 formats dissenyats per poder encaixar amb les teves possibilitats d’atendre el curs, una semipresencial ( amb classes a les aules de l’ENTI-UB i seguiment d’activitats online) i una 100% online que no requereix desplaçament.
Perquè a l’ENTI-UB t’oferim un postgrau amb una metodologia innovadora basada en:
- classes 3 setmanes al mes.
- classe presencial o online en directe divendres i dissabte.
- 1 setmana al mes un seminaris web en directe amb líders digitals, influencers, emprenedors, digital mànagers, experts, CMO i mànagers d’empreses, directius d’institucions referents en l’ecosistema digital i empresarial que compartiran els seus coneixements i experiències en línia.
- En total 14 seminaris web en directe, i debats on live sobre els casos dels seminaris web.
- 2 case study individuals
- Sortides offline a Madrid i Barcelona per visitar diverses institucions
Sortides professionals
- Direcció de màrqueting digital
- Digital manager o manager d'una empresa
- Digital manager d'un líder o manager d'una institució
- Community manager
- Creador de contingut per a marques o líders polítics o empresarials
- Analista Big Data
- Responsable de comunicació digital o social media en empresa o institució
- Responsable de marca personal d'un líder o manager
- Transformador digital d'empreses o institucions
Com accedir al postgrau
Per matricular-se del postgrau cal seguir els següents passos:
Omplir el formulari d’informació per contactar amb el director del curs i fer una entrevista preliminar.
Un cop realitzada l’entrevista i decidit a seguir amb la matrícula, enviar e-mail demanant la formalització de la matrícula amb les següents dades:
- Nom i cognoms
- Perfil linkedin
- Professió actual
- Estudis previs
- Coneixements digitals: si tens bloc, xarxes socials, experiència o no en el món digital.
- Telèfon
- Manera que t’interessa: semipresencial o 100% online
- Relata la teva experiència en el món digital en 3 línies.
- Què vols aconseguir realitzant aquest postgrau?
Email a: masters@enti.cat
Accés per a no titulats:
Aquest ensenyament preveu la possibilitat d’admetre alumnes que no siguin titulats universitaris i que optaran a l’obtenció d’un títol d’extensió universitària. Cal consultar amb els responsables del curs els requisits i condicions d’accés establerts per a aquest tipus d’alumnat.
Metodologia
El postgrau s’estructura en diverses classes que es podran seguir presencialment a les aules d’ENTI-UB (modalitat semipresencial) o de manera online en directe ( en la modalitat 100% online), i una sèrie de webinars i masterclasses online.
Podem destacar:
- Metodologia learning by doing combinada amb classes pràctiques.
- Live experiences periodístiques: experiència professional real a la vostra empresa.
- Sessions presencials amb els principals experts d'empreses i institucions.
- Seminari web masterclass d'explicació d'un cas pràctic i real d'aplicació de coneixements adquirits per mòdul del postgrau.
- Vip masterclass presencials a l'inici i al final amb referents del món digital.
- Digital case studies que podràs veure en línia quan vulguis d'experts en cada tema que t'explicaran les seves experiències amb els seus projectes i empreses.
- Realització d'un projecte digital del tema o marca que triïs tutoritzat i amb presentació final davant un tribunal.
- 1 treball final de projecte digital en grup.
- Hi haurà offline experiences on es visitaran diverses institucions:
Madrid
Ministeri Administracions Públiques, Secretaria d’Estat de Comunicació (Moncloa), Congrés dels Diputats i Senat.
Barcelona
Consorci Zona Franca, Parlament de Catalunya i Generalitat de Catalunya.
Assignatures
1. Diagnòstic digital |
2. Reputació digital d’una marca |
3. Pla de Comunicació Digital |
4. Digital Management |
5. Personal Branding 5.0 |
6. Engagement i com treure-li partit a les xarxes |
7. Storytelling |
8. Narrativa transmedia |
9. Estratègia de continguts |
10. Creativitat en continguts |
11. Introducció al Media Lab |
12. Social media live i màrqueting amb influencers |
13. Social Media |
14. Campanyes de Google Ads |
15. Posicionament SEO |
16. Mobile màrqueting i campnayes SMS i WhatsApp |
17. Mitjans digitals i eNews |
18. BBDD i Big Data |
19. Business Intelligence |
20. Monitorització, KPI’s |
Comunicació digital President autonòmic |
Digital Management i com aconseguir brand lovers: Telepizza |
Podcast |
Com ser influencer |
Digital management polític i institucional |
Engagement i com treure partit a les xarxes |
Supertalent digital |
Lideratge conscient digital |
Blogs |
Mobile màrqueting |
Màrqueting digital internacional |
Alcalde 4.0 |
Blockchain |
Xarxes de comunitat i de dones |
Formació online |
Lideratge & talent |
Presentacions eficaces |
Cara B lideratge digital |
Líders a Tik Tok |
Empreses col·laboradores
Preu
Per consultar el preu del Postgrau E-leadership & Digital Management Empresarial i Institucional es pot fer omplint aquest formulari i es rebrà tota la informació sobre preus, tasses i formes de pagament.