Conrad Roset parla sobre el desenvolupament de GRIS als estudiants d’ENTI-UB

Després d’un any d’haver sortit al mercat, GRIS s’ha convertit en el gran joc català de l’any. Més d’1 milió de còpies venudes i multitud de premis han elevat la idea de l’il·lustrador Conrad Roset a l’Olimp dels videojocs.

Ara, després d’un merescut descans i temps de reflexió, Roset visita als estudiants d’ENTI-UB per parlar i explicar a fons els 4 puntals del desenvolupament de GRIS i quins són els seus plans pel futur, un futur que no incloïa fer més videojocs però que ara ha canviat.

Roset, que va confessar que la seva primera consola va ser la Megadrive de Sega, dividia en 4 els punts claus de GRIS:

ART / DISSENY ARTÍSTIC / ANIMACIÓ / NARRATIVA

Durant la seva xerrada va mostrar com eren els dissenys primigenis, els primes storyboards, i com els diferents membres tècnics de l’equip treballaven per portar les seves il·lustracions a la pantalla.

Us deixem aquí la seva xerrada sencera: