Modelat3D_08
Modelat3D_01
Modelat3D_02
Modelat3D_03
Modelat3D_04
Modelat3D_05
Modelat3D_06 (1)
Modelat3D_06
Modelat3D_07

Informació general

L’objectiu d’aquest curs és el de fiançar els coneixements que ja disposa l’alumne en 3D i adquirir els coneixements i tècniques en la generació d’environments, modelat de hard surface de props i assolir workflows de creació de personatges avançats, fent servir metodologies adequades als estàndars de qualitat actual de les produccions AAA.

Els exercicis del curs estan plantejats per instruir l’alumne en una corba d’aprenentatge, assegurant els coneixements i les tècniques per poder arribar de les tècniques més bàsiques de generació d’entorns als processos més avançats de creació de personatges.

Al final del curs l’alumne haurà assolit els coneixements i les tècniques necessàries per poder participar en la producció real d’un videojoc AAA, entenent els workflows i els processos en els que intervenen els artistes 3D dintre de la creació d’un videojoc i el seu paper durant totes les fases de desenvolupament del producte, tocant les àrees d’environment art i creació de personatges.

A qui va adreçat aquest curs?

 El target d’aquest curs es un alumne amb els coneixements bàsics de 3D.

El temari tindrà una corba d’aprenentatge però es parteix d’un nivell suficient per moure’s pels programes amb fluïdesa. Malgrat aquesta premissa, el professor solucionarà tots els dubtes del alumnes per assegurar-se que tothom arriba al mateix nivell de coneixement.

Professorat

La docència del curs va a càrrec de Marcos Nogué, Senior character & environment Artist (Ubisoft).

Marcos Nogué és un apassionat de la investigació i desenvolupament de la fusió entre les tècniques de l’escultura tradicional i la tecnologia a través de la robòtica i l’escanejat 3D.

Amb 8 anys d’experiència com a modelador 3D,  ha treballat amb videojocs AAA de la indústria premiats internacionalment (E3, BAFTA…) com la saga Assassin’s Creed i Tom Clancy’s Rainbow Six Siege, entre d’altres, convertint-lo en un dels experts amb més prestigi a casa nostra.

Temari

El temari del curs està dividit de les següents parts:

– Temari d’environment:

  • Modelat Hard surface y texturitzat industrial amb substance
  • Workflows de tilejat de textures
  • Texturitzat d’entorns recursius
  • Rocks and debris
  • Tècniques avançades de bakejat
  • Modelat de vehicles Organic/Hard surface
  • Modelat i texturitzat d’elements vegetals

– Temari de creació de characters:

  • Anatomia humana
  • Producció de roba
  • Tècniques de modelat de cabell
  • Character props
  • Producció d’un character

Calendari i horari

  • Data d’inici: Octubre 2019
  • Data de final: Juliol 2020
  • Horari de classe: dilluns de 16-20h
  • Hores de classe totals: Unes 160 hores (seran necessàries hores addicionals per realitzar els treballs fóra de l’horari de classe).