Rigging_01
Rigging_02
Rigging_03

Informació general

Fes que els teus personatges cobrin vida!

Els alumnes tractaran amb la malla 3D d’un personatge per poder riggejar-lo i animar posteriorment amb qualitat. Coneixeran totes les petites coses a tenir en compte abans de començar a configurar un esquelet, a més de crear un rig i un set d’ animacions amb appeal per a un personatge.

La feina no acaba en finalitzar les animacions, també és important saber com portar el treball realitzat al motor amb el qual es vol treballar i poder fer proves. És important testejar les animacions dins el motor per saber com es senten i com es veuran en el joc.

Qualsevol empresa dedicada als videojocs (tant mòbils com a consola o PC) sol apreciar perfils mixtes, especialment artistes amb coneixements tècnics. Per la part del món de l’animació els estudiants d’aquest curs també podran accedir a empreses més dedicades a produccions audiovisuals com sèries, pel·lícules o anuncis.

Aquest curs s’ofereix de manera independent, però també forma part del temari del Màster oficial d’ENTI-UB  «Màster en producció i emprenedoria de continguts digitals-videojocs»

 A qui va adreçat aquest curs?

 Artista amb coneixements tècnics bàsics de rig. Es requereix prèvia formació bàsica en rigging. Es tornaran a repassar alguns conceptes bàsics però sense arribar a aprofundir-hi. També és important que els alumnes coneguin el programari en el qual s’impartirà l’assignatura: Autodesk Maya.

Pla d'estudis

  • Data d’inici: 01 Octubre 2019
  • Data de final: 18 Desembre 2019

Hores de classe totals: 60 hores aprox.

  • Horari de classe:
  • Dimarts 19:30 – 21:00 hores
  • Dimecres 18:00 – 21:00 hores

Professorat

L’encarregada de la docència del curs és Lorena López, Animadora 3D & rigger a The Breach Studios.

Ha treballat en videojocs a Social Point i al cinema a l’empresa Lightbox per la pel·lícula Atrapa la bandera.