14102020 - ENTI - WEB - POSTGRADO E-LEADERSHIP - 01
14102020 - ENTI - WEB - POSTGRADO E-LEADERSHIP - 03
14102020 - ENTI - WEB - POSTGRADO E-LEADERSHIP - 05
14102020 - ENTI - WEB - POSTGRADO E-LEADERSHIP - 04 (1)

Informació General

El món avança a una velocitat molt ràpida, i a més estem vivint un entorn VICA (volàtil, incert, complex i ambigu) que ens ha ensenyat a entendre la vida i el treball des d’una altra òptica, creant nous hàbits de treball més digitals (teletreball) , reunions en línia, formació digital …

El desenvolupament personal i professional sempre ha estat un valor afegit, i en aquest món tan canviant és cada vegada més necessari per estar preparats professionalment per als nous reptes que haguem de fer front en el futur més pròxim.

Internet i les xarxes socials ja són des de fa uns anys no només un mitjà de comunicació, sinó d’aprenentatge, de treball, d’entreteniment … conèixer els diferents mitjans, els usos que se’ls pot donar, aprofitar al màxim els recursos i possibilitats que ens ofereixen és necessari per a qualsevol professional empresarial i institucional.

El Postgrau en eladership & Digital Management empresarial i institucional et formarà com Digital Manager perquè puguis definir l’estratègia, crear contingut, analitzar dades, escollir els mitjans apropiats (xarxes socials, bloc, mitjans digitals, SEO i SEM) per posicionar una marca o un líder en el lloc apropiat a Internet i xarxes socials, impactar en noves audiències o crear una marca personal 4.0.

Estàs preparat per aportar valor a la xarxa?

Pla d'estudis

OBJECTIUS

Coneixeràs les últimes tendències en màrqueting, comunicació i mesurament en xarxes socials, Big Data, per tenir una visió global de com ser un Digital Manager més efectiu.

Aprendràs a liderar de forma autònoma projectes digitals que abastin totes les àrees de l’ecosistema digital: estratègia, contingut, big data, mitjans digitals.

Podràs treballar com Digital Manager de la teva marca personal o de la marca d’un líder o manager, marca o institució.

Liderar la transformació digital d’empreses o organitzacions desenvolupant una estratègia de comunicació efectiva a Internet, amb un storytelling diferenciador i d’èxit, i contingut multimèdia.

Creació d’una marca personal digital pròpia o d’un líder o manager a través dels diferents mitjans, que aporti més abast i millors resultats per a convertir-lo en un líder digital.

Crear campanyes de màrqueting digital de forma més eficaç: fent un seguiment i control de resultats mitjançant les diferents eines d’Analytics i Big Data. Ús més efectiu de les dades i coneixements de les tendències, temes i paraules clau que són notícia en cada moment per conèixer millor els públics objectius.

Crear una xarxa de networking professional digital offline i online amb líders d’opinió digital, influencers i futurs digital mànagers.

METODOLOGIA

Postgrau per formar els líders del futur o de les empreses del futur. Professionals amb tots els coneixements digitals necessaris per a treballar de forma autònoma o desenvolupar el seu propi projecte o marca personal:

  • Live experiències periodístiques company: experiència professional real en la vostra empresa.
  • Metodologia learning by doing combinada amb classes pràctiques.
  • Sessions presencials amb principals experts d’empreses, institucions i política.
  • Webinar live masterclass  d’explicació de cas pràctic i real d’aplicació de coneixements adquirits per mòdul del Postgrau.
  • Vip masterclass presencials a l’inici i al final amb referents de el món digital.
  • Digital casi studies que podràs veure online quan vulguis  d’experts en cada tema que t’explicaran les seves experiències amb els seus projectes i empreses.
  • Debats on live sobre els casos dels webinar.
  • Realització d’un projecte digital del tema o marca que escullis tutoritzat i amb presentació final davant d’un tribunal.
  • Offline experiences: visites a empreses referents món digital.

3 setmanes al mes classe presencial o online en viu divendres i dissabte.

1 setmana al mes webinars en directe amb líders digitals, influencers, emprenedors, digital mànagers, experts, CMO i mànagers d’empreses, directius d’institucions referents en l’ecosistema digital i empresarial que compartiran els seus coneixements i experiències en línia: 16 webinars en directe.

Debats on live sobre els casos dels webinar.

3 case study individuals.

1 treball final en equip: un projecte digital del tema o marca que escullis tutoritzat i amb presentació final davant d’un tribunal.

Assignatures i Professorat

CONTINGUTS

5 mòduls de contingut

Mòdul 1: Estratègia 4.0

  1. 1. Concepte lideratge digital
  2. 2. Tendències màrqueting digital i l’ecosistema digital
  3. 3. Pla de Comunicació Digital:
    • Anàlisi de situació i diagnòstic digital
    • Definició objectius i públics objectius
    • Estratègia de missatges i mitjans
    • Pla d’acció
    • Accions de seguiment i control dels KPI ‘s

Mòdul 2: Storytelling

  1. 4. Estratègia de continguts, insights i paraules clau
  2. 5. Narrativa transmèdia.
  3. 6. Storytelling digital per marques, institucions o líders i personalització del missatge.
  4. 7. Multimèdia content (creació de contingut vídeo, infografies, podcasts, mems ..).
  5. 8. Social media live.
  6. 9. Interacció i accions de participació ciutadana.
  7. 10. Accions amb influencers i líders d’opinió.
  8. 11. Inbound màrqueting per atraure noves audiències.
  9. 12. Webs i blocs.

Mòdul 3: Media  Lab

  1. 13. Campanyes de Google Adwords
  • SEM: Tauler de control i quadres de comandament analítics.
  • Facebook i Instagram Ads.
  • Publicitat en altres xarxes socials: Twitter i Linkedin.
  • Publicitat en mitjans digitals i blocs.
  • Publicity digital: Comunicació amb mitjans digitals i blocaires.
  • Social Ads: Estratègia full funnel i estratègia d’audiències (crear píxel, crear públics …) + Tècniques avançades (automated rules, dynamic ads …)
  • Legislació ADS.
  1. 14. Social Media:
  • Facebook.
  • Instagram i Pinterest i xarxes socials fotos: tumblr, flickr.
  • YouTube i altres xarxes de vídeo.
  • Linkedin i altres xarxes socials professionals: Xing, blab.
  • Twitter.
  • Noves xarxes socials: Tik tok, facecast, Lasso…
  1. 15. Posicionament SEO de webs i blocs.
  2. 16. Mobile màrqueting i campanyes SMS i WhatsApp.
  3. 17. Mitjans digitals i eNews.

Módulo 4: Big Data

  1. 18. BBDD i plataforma Big Data, principals fonts de dades, privacitat i ètica, gestió de BBDD i plataformes Big Data.
  2. 19. Business Intelligence.
  3. 20. Monitorització, KPI ‘si Analythics google i de xarxes socials (Estadístiques Facebook, Twitter Analythics …), Analítica: Hotjar (mapes web de calor).
  4. 21. Social customer care.
  5. 22. Meta Dades, Data Studio, Programatics (RTD).

Mòdul 5: Personal Branding

  1. 23. Digital Management per a líders institucionals i empresarials: la figura del Digital Manager, responsabilitats i equip, planificació i procés de treball, proveïdors externs: com contractar, contractes, com es treballa, requisits, briefing digital i creatiu; pressupost: creació i gestió de pressupost digital i legislació: LOPD, LSSI, LGP.
  2. 24. Personal Branding 4.0: creació marca personal per a líders i organitzacions.
  3. 25. Tendències lideratge digital.

 

PROFESSORS

Director del Postgrau: Chal Jiménez (LinkedIn)
Coordinador del Postgrau: Cristóbal Avilés (LinkedIn)

 

NOM

CÀRREC/INSTITUCIÓ

Pere Navarro ZAL
Giulio Toscani ESADE, Pacifico Business School
Raquel Guillén Manager Influencers Dulceida
Montse Guardia Alastria Blockchain Ecosystem
Maritcha Ruiz Directora de Comunicació PSOE
Enrique SanJuan Expert webinars i màrqueting digital
Jordi Hereu President d’Hispasat
José Antonio Rodríguez Salas Presidència Govern i ex alcalde de Jun
Jordi Roche ENTI-EUSES
Richard Wakefield President Publicitarios Implicados i professor a Blanquerna
Fernanda Jaramillo Coach Tecnològica, Mentora, Conferenciant i Fundadora i CEO de l’empresa Social&Tech
Olivié Bayón Ministeri de Sanitat
Chal Jiménez Escriptor, Digital Manager i professor a ESIC, Blanquerna, UIC
Ainhoa Fornós Fundadora de New Mindset for The New Wave i Fundadora de DesdeElMindset
Virtu Morón Periodista
Juan Pablo Oviedo CEO The Connector
Sergio Trujillo Expert en SEO i SEM i professor d’ESIC i Nuclio Digital School
Óscar Álvarez Director General a Click-It technologies
Lourdes Muñoz Fundadora Barcelona Open Data i Dones en Xarxa
Carlos Guadián Consultor IT i professor Blanquerna URLL
Bernat Sanromà Director Creatiu
Marc Murtra
Managing Partner Closa Investments
Pau Solanilla Mobile World Capital Barcelona
Belén Pueyo Digital Manager d’Operación Triunfo
Txell Costa Conferenciant, professora a la UOC i
autora dels llibres ‘Working happy’ i ‘Liderar en femenino’
Antonio Rabaneda Mobile Account Manager – App Marketing Specialist a PICKASO
David Donaire Diputació de Barcelona
Lucía Piqué Experta en SEO i profesora a ESIC
Ricardo Terrades Director Creativo a Una mosca en mi sopa
Elisabet Cañas Consultora experta en Linkedin
Josep Salvat CEO en Josep Salvat PR i profesor a ESIC i UAB
Jonathan Martínez Diputació de Barcelona
Silvia Forés Directora de RRHH Mandarin Oriental i Presidenta del Fòrum de RRHH de Foment del Treball
Lucio Pérez Sanders Expert en Big Data i creativo
Marcelo Pérez Sanders President Numeral 8, especialista en BIG Data
Noel Nuez Country Manager de Tik tok a España i LATAM
Carolina González ex Digital Manager de Policia Nacional i Subdirectora del Departament Digital. Secretaria d’Estat de Comunicació. Govern d’Espanya.

 

Calendari

Període preinscripció fins 31/12/2020

Període de matriculació fins 08/01/2021

Inici del curs: 22 Gener 2021

Final del curs: 15 Juliol 2021

 

Classes presencials i online en funció de les necessitats de l’alumne/a

Divendres de 16:30h a 20:30h.

Dissabtes de 10:00h a 14:00h.

 

Accés i Sortides Professionals

Per matricular-se del postgrau cal seguir els següents passos:

Omplir el formulari d’informació (botó Informa’t! a la barra de la dreta) per contactar amb el director del curs i fer una entrevista preliminar.

Un cop realitzada l’entrevista i decidit a seguir amb la matrícula, enviar e-mail demanant la formalització de la matrícula amb les següents dades:

  • Nom i cognoms
  • Perfil LinkedIn
  • Professió actual
  • Estudis previs
  • Coneixements digitals: si tens bloc, xarxes socials, experiència o no en el món digital.
  • Telèfon
  • Format que t’interessa: presencial i online o nomès online.
  • Relata la teva experiència en el món digital en 3 línies.
  • Què vols assolir realitzant aquest postgrau?

E-mail a: masters@enti.cat

SORTIDES PROFESIONALS

Direcció de màrqueting digital.
Digital manager d’una empresa o manager d’una empresa.
Digital manager d’un líder o manager d’una institució.
Community manager.
Creador de contingut per a marques o líders polítics o empresarials.
Analista Big Data.
Responsable comunicació digital o social mitjana en empresa o institució.
Responsable marca personal d’un líder o manager.
Transformació digital d’empreses o institucions.
CMO digital d’una empresa o institució.