Postgrau en E-Leadership & Digital Management Empresarial i Institucional
Postgrau en E-Leadership & Digital Management Empresarial i Institucional
Postgrau
en E-Leadership & Digital Management Empresarial i Institucional
Aquest Postgrau et formarà com Digital Manager perquè puguis definir l’estratègia, crear contingut, analitzar dades i escollir els mitjans apropiats per posicionar una marca o un líder en el lloc apropiat a Internet i xarxes socials.




Postgrau
en E-Leadership & Digital Management Empresarial i Institucional
Aquest Postgrau et formarà com Digital Manager perquè puguis definir l’estratègia, crear contingut, analitzar dades i escollir els mitjans apropiats per posicionar una marca o un líder en el lloc apropiat a Internet i xarxes socials.
Informació General
El món avança a una velocitat molt ràpida, i a més estem vivint un entorn VICA (volàtil, incert, complex i ambigu) que ens ha ensenyat a entendre la vida i el treball des d’una altra òptica, creant nous hàbits de treball més digitals (teletreball) , reunions en línia, formació digital …
El desenvolupament personal i professional sempre ha estat un valor afegit, i en aquest món tan canviant és cada vegada més necessari per estar preparats professionalment per als nous reptes que haguem de fer front en el futur més pròxim.
Internet i les xarxes socials ja són des de fa uns anys no només un mitjà de comunicació, sinó d’aprenentatge, de treball, d’entreteniment … conèixer els diferents mitjans, els usos que se’ls pot donar, aprofitar al màxim els recursos i possibilitats que ens ofereixen és necessari per a qualsevol professional empresarial i institucional.
El Postgrau en eladership & Digital Management empresarial i institucional et formarà com Digital Manager perquè puguis definir l’estratègia, crear contingut, analitzar dades, escollir els mitjans apropiats (xarxes socials, bloc, mitjans digitals, SEO i SEM) per posicionar una marca o un líder en el lloc apropiat a Internet i xarxes socials, impactar en noves audiències o crear una marca personal 4.0.
Estàs preparat per aportar valor a la xarxa?
Pla d'estudis
OBJECTIUS
Coneixeràs les últimes tendències en màrqueting, comunicació i mesurament en xarxes socials, Big Data, per tenir una visió global de com ser un Digital Manager més efectiu.
Aprendràs a liderar de forma autònoma projectes digitals que abastin totes les àrees de l’ecosistema digital: estratègia, contingut, big data, mitjans digitals.
Podràs treballar com Digital Manager de la teva marca personal o de la marca d’un líder o manager, marca o institució.
Liderar la transformació digital d’empreses o organitzacions desenvolupant una estratègia de comunicació efectiva a Internet, amb un storytelling diferenciador i d’èxit, i contingut multimèdia.
Creació d’una marca personal digital pròpia o d’un líder o manager a través dels diferents mitjans, que aporti més abast i millors resultats per a convertir-lo en un líder digital.
Crear campanyes de màrqueting digital de forma més eficaç: fent un seguiment i control de resultats mitjançant les diferents eines d’Analytics i Big Data. Ús més efectiu de les dades i coneixements de les tendències, temes i paraules clau que són notícia en cada moment per conèixer millor els públics objectius.
Crear una xarxa de networking professional digital offline i online amb líders d’opinió digital, influencers i futurs digital mànagers.
METODOLOGIA
Postgrau per formar els líders del futur o de les empreses del futur. Professionals amb tots els coneixements digitals necessaris per a treballar de forma autònoma o desenvolupar el seu propi projecte o marca personal:
- Live experiències periodístiques company: experiència professional real en la vostra empresa.
- Metodologia learning by doing combinada amb classes pràctiques.
- Sessions presencials amb principals experts d’empreses, institucions i política.
- Webinar live masterclass d’explicació de cas pràctic i real d’aplicació de coneixements adquirits per mòdul del Postgrau.
- Vip masterclass presencials a l’inici i al final amb referents de el món digital.
- Digital casi studies que podràs veure online quan vulguis d’experts en cada tema que t’explicaran les seves experiències amb els seus projectes i empreses.
- Debats on live sobre els casos dels webinar.
- Realització d’un projecte digital del tema o marca que escullis tutoritzat i amb presentació final davant d’un tribunal.
- Offline experiences: visites a empreses referents món digital.
3 setmanes al mes classe presencial o online en viu divendres i dissabte.
1 setmana al mes webinars en directe amb líders digitals, influencers, emprenedors, digital mànagers, experts, CMO i mànagers d’empreses, directius d’institucions referents en l’ecosistema digital i empresarial que compartiran els seus coneixements i experiències en línia: 16 webinars en directe.
Debats on live sobre els casos dels webinar.
3 case study individuals.
1 treball final en equip: un projecte digital del tema o marca que escullis tutoritzat i amb presentació final davant d’un tribunal.
Assignatures i Professorat
CONTINGUTS
5 mòduls de contingut
Mòdul 1: Estratègia 4.0
- 1. Concepte lideratge digital
- 2. Tendències màrqueting digital i l’ecosistema digital
- 3. Pla de Comunicació Digital:
-
- Anàlisi de situació i diagnòstic digital
- Definició objectius i públics objectius
- Estratègia de missatges i mitjans
- Pla d’acció
- Accions de seguiment i control dels KPI ‘s
Mòdul 2: Storytelling
- 4. Estratègia de continguts, insights i paraules clau
- 5. Narrativa transmèdia.
- 6. Storytelling digital per marques, institucions o líders i personalització del missatge.
- 7. Multimèdia content (creació de contingut vídeo, infografies, podcasts, mems ..).
- 8. Social media live.
- 9. Interacció i accions de participació ciutadana.
- 10. Accions amb influencers i líders d’opinió.
- 11. Inbound màrqueting per atraure noves audiències.
- 12. Webs i blocs.
Mòdul 3: Media Lab
- 13. Campanyes de Google Adwords
- SEM: Tauler de control i quadres de comandament analítics.
- Facebook i Instagram Ads.
- Publicitat en altres xarxes socials: Twitter i Linkedin.
- Publicitat en mitjans digitals i blocs.
- Publicity digital: Comunicació amb mitjans digitals i blocaires.
- Social Ads: Estratègia full funnel i estratègia d’audiències (crear píxel, crear públics …) + Tècniques avançades (automated rules, dynamic ads …)
- Legislació ADS.
- 14. Social Media:
- Facebook.
- Instagram i Pinterest i xarxes socials fotos: tumblr, flickr.
- YouTube i altres xarxes de vídeo.
- Linkedin i altres xarxes socials professionals: Xing, blab.
- Twitter.
- Noves xarxes socials: Tik tok, facecast, Lasso…
- 15. Posicionament SEO de webs i blocs.
- 16. Mobile màrqueting i campanyes SMS i WhatsApp.
- 17. Mitjans digitals i eNews.
Módulo 4: Big Data
- 18. BBDD i plataforma Big Data, principals fonts de dades, privacitat i ètica, gestió de BBDD i plataformes Big Data.
- 19. Business Intelligence.
- 20. Monitorització, KPI ‘si Analythics google i de xarxes socials (Estadístiques Facebook, Twitter Analythics …), Analítica: Hotjar (mapes web de calor).
- 21. Social customer care.
- 22. Meta Dades, Data Studio, Programatics (RTD).
Mòdul 5: Personal Branding
- 23. Digital Management per a líders institucionals i empresarials: la figura del Digital Manager, responsabilitats i equip, planificació i procés de treball, proveïdors externs: com contractar, contractes, com es treballa, requisits, briefing digital i creatiu; pressupost: creació i gestió de pressupost digital i legislació: LOPD, LSSI, LGP.
- 24. Personal Branding 4.0: creació marca personal per a líders i organitzacions.
- 25. Tendències lideratge digital.
PROFESSORS
NOM |
CÀRREC/INSTITUCIÓ |
Pere Navarro | ZAL |
Giulio Toscani | ESADE, Pacifico Business School |
Raquel Guillén | Manager Influencers Dulceida |
Montse Guardia | Alastria Blockchain Ecosystem |
Maritcha Ruiz | Directora de Comunicació PSOE |
Enrique SanJuan | Expert webinars i màrqueting digital |
Jordi Hereu | President d’Hispasat |
José Antonio Rodríguez Salas | Presidència Govern i ex alcalde de Jun |
Jordi Roche | ENTI-EUSES |
Richard Wakefield | President Publicitarios Implicados i professor a Blanquerna |
Fernanda Jaramillo | Coach Tecnològica, Mentora, Conferenciant i Fundadora i CEO de l’empresa Social&Tech |
Carlos Macho | Head of Communications de Wallapop |
Chal Jiménez | Escriptor, Digital Manager i professor a ESIC, Blanquerna, UIC |
Ainhoa Fornós | Fundadora de New Mindset for The New Wave i Fundadora de DesdeElMindset |
Virtu Morón | Periodista |
Juan Pablo Oviedo | CEO The Connector |
Sergio Trujillo | Expert en SEO i SEM i professor d’ESIC i Nuclio Digital School |
Óscar Álvarez | Director General a Click-It technologies |
Lourdes Muñoz | Fundadora Barcelona Open Data i Dones en Xarxa |
Carlos Guadián | Consultor IT i professor Blanquerna URLL |
Bernat Sanromà | Director Creatiu |
Marc Murtra |
Managing Partner Closa Investments |
Pau Solanilla | Mobile World Capital Barcelona |
Belén Pueyo | Digital Manager d’Operación Triunfo |
Txell Costa | Conferenciant, professora a la UOC i autora dels llibres ‘Working happy’ i ‘Liderar en femenino’ |
Antonio Rabaneda | Mobile Account Manager – App Marketing Specialist a PICKASO |
David Donaire | Diputació de Barcelona |
Lucía Piqué | Experta en SEO i profesora a ESIC |
Ricardo Terrades | Director Creativo a Una mosca en mi sopa |
Elisabet Cañas | Consultora experta en Linkedin |
Josep Salvat | CEO en Josep Salvat PR i profesor a ESIC i UAB |
Jonathan Martínez | Diputació de Barcelona |
Silvia Forés | Directora de RRHH Mandarin Oriental i Presidenta del Fòrum de RRHH de Foment del Treball |
Lucio Pérez Sanders | Expert en Big Data i creativo |
Marcelo Pérez Sanders | President Numeral 8, especialista en BIG Data |
Noel Nuez | Country Manager de Tik tok a España i LATAM |
Carolina González | ex Digital Manager de Policia Nacional i Subdirectora del Departament Digital. Secretaria d’Estat de Comunicació. Govern d’Espanya. |
Sonia Luna | Digital Manager de Telepizza |
Saniela Goicoetchea | Cofounder a Brandcrops. Former CMO a Goiko. |
Calendari
Període preinscripció fins 31/12/2020
Període de matriculació fins 08/01/2021
Inici del curs: 22 Gener 2021
Final del curs: 15 Juliol 2021
Classes presencials i online en funció de les necessitats de l’alumne/a
Divendres de 16:30h a 20:30h.
Dissabtes de 10:00h a 14:00h.
Accés i Sortides Professionals
Per matricular-se del postgrau cal seguir els següents passos:
Omplir el formulari d’informació (botó Informa’t! a la barra de la dreta) per contactar amb el director del curs i fer una entrevista preliminar.
Un cop realitzada l’entrevista i decidit a seguir amb la matrícula, enviar e-mail demanant la formalització de la matrícula amb les següents dades:
- Nom i cognoms
- Perfil LinkedIn
- Professió actual
- Estudis previs
- Coneixements digitals: si tens bloc, xarxes socials, experiència o no en el món digital.
- Telèfon
- Format que t’interessa: presencial i online o nomès online.
- Relata la teva experiència en el món digital en 3 línies.
- Què vols assolir realitzant aquest postgrau?
E-mail a: masters@enti.cat
SORTIDES PROFESIONALS
Direcció de màrqueting digital.
Digital manager d’una empresa o manager d’una empresa.
Digital manager d’un líder o manager d’una institució.
Community manager.
Creador de contingut per a marques o líders polítics o empresarials.
Analista Big Data.
Responsable comunicació digital o social mitjana en empresa o institució.
Responsable marca personal d’un líder o manager.
Transformació digital d’empreses o institucions.
CMO digital d’una empresa o institució.