ready 1
ready 2
ready 3

Informació General

Màster oficial dissenyat exclusivament per a futurs professionals dels videojocs que busquen un creixement intensiu, fiable i exponencial de les seves capacitats com a artistes i desenvolupadors. L’objectiu principal del màster és aportar als seus participants els fonaments del desenvolupament professional de videojocs, a partir de l’experiència pràctica, i incrementar les seves opcions de integrar-se en la indústria.

Durada: 1 any acadèmic

Crèdits: 60 ECTS

Fortaleses per l’alumne del Màster

  • Guanyarà experiència tècnica i laboral per entrar al sector dels videojocs:

– Aprenent a treballar amb el workflow d’un entorn professional real.

– Incrementant el seu nivell en disciplines clau (per a programadors i artistes).

– Formant part de l’equip de desenvolupament de The Breach Studios (3 mesos):

  • Formarà part d’un desenvolupament real en PC i Mobile.
  • Desenvoluparà el seu portfoli amb un nou projecte propi. L’objectiu serà publicar-lo:

– Amb The Breach Studios com a publisher.

– Amb un altre publisher que t’ajudarem a trobar.

– Entrant al programa ENTI-Pro:

  • Incrementaran les seves opcions de trobar feina en empreses de videojocs.
  • Aprendrà les claus per trobar feina o per crear el seu propi negoci.
  • Ampliarà la xarxa de contactes a la indústria:

– Coneixerà professionals de primer nivell que treballen en la indústria del videojoc.

– Visitarà empreses de videojocs, amb les que intercanviarà experiències.

Horaris

  • 1er Trimestre: 18h a 21h
  • 2on T: 14h a 21h
  • 3er T: 14h a 21h

Pla d'estudis

Metodologia

1- INTENSIVE TRAINING, 3 mesos: Adaptació del perfil de l’alumne a les necessitats de la indústria.

2- WARM UP, 3 mesos: Incorporació de l’alumne a l’equip de desenvolupament d’un projecte real.

3- PLAY, 3 mesos: Desenvolupament d’un projecte guiat per a la seva publicació.

 

Assignatures i Professorat

1er Trimestre (1T)

Advanced game engine and art. Integration

Programació Backend as a service (developer)*

Advanced Rigging and skinning (artist)*

Pre-production plan

Meet the industry Workshops

2on Trimestre (2T)

From opportunity to product. Making it real

Habilitats directives

Production Workflow

Pràctiques d’empresa

Meet the industry Workshops

3er Trimestre (1T)

Welcome to the real world

Treball Final de Màster (TFM)

*Optatives

Professorat

  • Daniel Candil 
  • (THQ Nordiq Winner: 3 Gamelab Awards: Best indie game, Press Choice, Best PC Game)
  • Lorena López  
  • (The Breach Studios. Winner: Goya Animación por “Atrapa la Bandera”)
  • Conrad Roset 
  • (Nomada Studio. Winner: 1 NAVGTR, 1 Annie and 3 BAFTAs nominations)
  • Tom Killen  
  • (Hipster Whale. Winner: Apple Design Award, Best Quickgame 11th International Game Awards)
  • David Jaumandreu   
  • (Undercoders. Winner: Tokio Game Show 2017 – Best Game Design Award)
  • Héctor Fuster 
  • (The Breach Studios. Winner: 1 NAVGTR, 1 Annie and 3 BAFTAs nominations)
  • Ivan Magrans
  • (LVP. Gamelab Finalist: “Best Mobile Game” 2014)
  • Pau Puig
  • (The Breach Studios. Former Escultor)
  • Andreu Pi
  • (The Breach Studios. Tech artist in Dragon City)
  • Guillem Anguera
  • (Social Point. Infrastructure and Systems Engineering for Dragon City: more than 30 milion users).
  • Luis Resco
  • (The Breach Studios, Seniro Back-end programmer)
  • Ferran Pijoan
  • (King, Product Owner)
  • Joan Pons
  • (Arhat Games, Creative Director, Winner Playstation Talents first edition 2014)
  • David Fernández
  • (KING, Executive Producer Bubble Witch Saga)
  • Jacob Kruger
  • (Marketing Director a Scopely)
  • Marie-Thérèse Cordon
  • (Talent & Communications Director a Ubisoft Barcelona)
  • Simon Loche
  • (Art Director a Outfit7)

Accés

Màster oficial, és necessari estar en possessió d’un grau oficial.

Estudiants amb formació i/o experiència professional en l’àmbit tècnic/artístic: developer, digital artist, informàtica, belles arts, animació… Però també s’estudiarà el perfil de persones d’altres sectors que tinguin interès d’accedir al sector dels videojocs.

El procés d’admissió consistirà en una entrevista personal amb el candidat on discutirem els seus objectius, la seva formació, el seu nivell d’idiomes i perfil professional. En base a aquesta xerrada valorarem si el màster és realment el camí adequat pel candidat i si disposa del nivell tècnic / artístic requerit perquè pugui treure-li el màxim profit.

Normativa pròpia de l’Escola de Noves Tecnologies Interactives (ENTI):

Enllaços:

Sol·licitud de títols

Sortides Professionals

Sortides professionals

  • Desenvolupador/-a de videojocs
  • Desenvolupador/-a d’aplicacions per a PC, consola, dispositius mòbils i web
  • Desenvolupador/-a de Serious Games
  • Game producer
  • Dissenyador/-a de videojocs i jocs aplicats
  • Modelador/-a, Animador/-a, Rigger 2D i 3D
  • VFX-Composició per Efectes visuals
  • Emprenedor/-a en l’àmbit digital