Imagen 2 - CONTENIDOS
Imagen 3- CONTENIDOS
Imagen 4 - ContraPortada
Imagen 5 - CONTENIDOS
e-leadership slide (7)
e-leadership slide (6)
e-leadership slide (5)
e-leadership slide (2)
e-leadership slide (1)

Informació General

El món avança a una velocitat molt ràpida, i a més estem vivint un entorn VICA (volàtil, incert, complex i ambigu) que ens ha ensenyat a entendre la vida i el treball des d’una altra òptica, creant nous hàbits de treball més digitals (teletreball) , reunions en línia, formació digital …

El desenvolupament personal i professional sempre ha estat un valor afegit, i en aquest món tan canviant és cada vegada més necessari estar preparats professionalment per als nous reptes que haguem de fer front en el futur més pròxim.

Internet i les xarxes socials ja són, des de fa uns anys, no només un mitjà de comunicació, sinó d’aprenentatge, de treball, d’entreteniment … conèixer els diferents mitjans, els usos que se’ls pot donar, aprofitar al màxim els recursos i possibilitats que ens ofereixen és necessari per a qualsevol
professional empresarial i institucional.

El Postgrau en e-Leadership & Digital Management empresarial i institucional et formarà com Digital Manager perquè puguis definir l’estratègia, crear contingut, analitzar dades, triar els mitjans apropiats (xarxes socials, bloc, mitjans digitals, SEO i SEM) per posicionar una marca o un líder en el lloc apropiat a Internet i xarxes socials, impactar en noves audiències o crear una marca personal 4.0.

Estàs preparat per aportar valor a la xarxa?

Plà d’estudis

OBJETIUS

Coneixeràs les últimes tendències en màrqueting, comunicació i mesurament en xarxes socials, Big
Data, per tenir una visió global de com ser un Digital Manager més efectiu.

Aprendràs a liderar de forma autònoma projectes digitals que abastin totes les àrees de
l’ecosistema digital: estratègia, contingut, big data, mitjans digitals.

Podràs treballar com Digital Manager de la teva marca personal o de la marca d’un líder o
manager, marca o institució.

Liderar la transformació digital d’empreses o organitzacions desenvolupant una estratègia de
comunicació efectiva a Internet, amb un storytelling diferenciador i d’èxit, i contingut multimèdia.

Creació d’una marca personal digital propi o d’un líder o manager a través dels diferents mitjans,
que aporti més abast i millors resultats per a convertir-lo en un líder digital.

Crear campanyes de màrqueting digital de forma més eficaç: fent un seguiment i control de
resultats mitjançant les diferents eines d’Analytics i Big Data.

Ús més efectiu de les dades i coneixements de les tendències, temes i paraules clau que són
notícia en cada moment per conèixer millor els públics objectius.

Crear una xarxa de networking professional digital offline i online amb líders d’opinió digital,
influencers i futurs digital mànagers.

Assignaturas i Professorat

CONTINGUTS

4 mòduls

Mòdul 1: Estratègia, Digital management & personal branding

1. Tendències en el món digital
2. Diagnòstic digital
3. Reputació digital d’una marca
4. Pla de Comunicació Digital:

  • Anàlisi de situació i diagnòstic dig
  • Definició objectius i públics objectius
  • Estratègia de missatges i mitjans
  • Pla d’acció
  • Accions de seguiment i control dels KPI ‘s

5. Digital Management

  • Digital management polític i institucional
  • Institucions i xarxes

6. Personal Branding 5.0
7. Engagement i com treure-li partit a les xarxes

Mòdul 2: Storytelling

8. Introducció a l’Storytelling

  • Storytelling digital per a marques, institucions o líders i personalització del missatge.
  • Multimèdia content (creació de contingut vídeo, infografies, podcasts, memes, …).

9. Narrativa transmèdia.

  • Lideratge i mitjans de comunicació

10. Estratègia de continguts
11. Creativitat en continguts

Mòdul 3: Media Lab

12. Introducció al Media Lab
13. Social media live i màrqueting amb influencers
14. Digital management i com muntar un bon equip

15. Social Media:

  • Facebook.
  • Instagram i Pinterest i xarxes socials fotos: tumblr, flickr.
  • YouTube i altres xarxes de vídeo.
  • Linkedin i altres xarxes socials professionals: Xing, Blabia.
  • Twitter.
  • Clubhouse i xarxes socials d’àudio
  • Noves xarxes socials: Tik tok, facecast, Lasso …
  • Webs i blocs
  • Twitch

16. Campanyes de Google Adwords

  • SEM: Tauler de control i quadres de comandament analítics.
  • Facebook i Instagram Ads.
  • Publicitat a altres xarxes socials: Twitter i Linkedin.
  • Publicitat en mitjans digitals i blocs.
  • Publicity digital Comunicació amb mitjans digitals i blocaires.
  • Social Ads: Estratègia full funnel i estratègia d’audiències (crear píxel, crear públics …) + Tècniques avançades (automated rules, dynamic ads …)
  • Legislació ADS.

17. Posicionament SEO de webs i blocs.
18. Mobile màrqueting i campanyes SMS i WhatsApp.
19. Mitjans digitals i eNews.
20. Smart cities
21. Legislació i drets d’autor
22. Formació en línia

Mòdul 4: Big Data

23. BBDD i Big Data, principals fonts de dades, privacitat i ètica, gestió de BBDD i plataformes Big Data.
24. Business Intelligence.
25. Monitorització, KPI ‘s. Google analytics i social mitjana analytics (Estadístiques Facebook, Twitter Analytics …), Talkwalker i audiense, eines analítiques.
26. Societat Digital, Hacker ètic i Cara B lideratge digital
27. Relacions Públiques i xarxes: estratègia per escollir influencers i famosos

PROFESSORS

Director del Postgrau: Chal Jiménez (LinkedIn)
Coordinador del Postgrau: Fernando Estarás (LinkedIn)

 

Metodologia

Postgrau per formar els líders de el futur o de les empreses de el futur. Professionals amb tots els coneixements digitals necessaris per a treballar de forma autònoma o desenvolupar el seu propi projecte o marca personal:

  • Live experiences periodístiques: experiència professional real en la vostra empresa.
  • Metodologia learning by doing combinada amb classes pràctiques.
  • Sessions online amb principals experts d’empreses, institucions i política.
  • Webinar masterclass d’explicació de cas pràctic i real d’aplicació de coneixements adquirits per mòdul del Postgrau.
  • Digital casi studies que podràs veure en línia quan vulguis d’experts en cada tema que et explicaran les seves experiències amb els seus projectes i empreses.
  • Realització d’un projecte digital del tema o marca que triïs tutoritzat i amb presentació final davant d’un tribunal.

Offline experiences

  • Visita Madrid: Espai Google, Facebook, Ministeri Administracions Públiques
  • Visita Barcelona: WALLAPOP, GLOVO, PARLAMENT DE CATALUNYA, CONSORCI ZONA FRANCA…

3 setmanes a el mes classe en línia en viu divendres i dissabte.

1 setmana a el mes webinars amb líders digitals, influencers, emprenedors, digital mànagers, experts, CMO i mànagers d’empreses, directius d’institucions referents en l’ecosistema digital i empresarial que compartiran els seus coneixements i experiències en línia: 14 webinars en directe.

2 case study individuals i 1 treball final en grup: un projecte digital del tema o marca que triïs tutoritzat i amb presentació final davant d’un tribunal.

Calendari

Període pre-inscripció del 01/06/2021 fins al 30/09/2021
Període de matriculació fins 31/12/2021
Inici de curs: 14 gener 2022
Final de el curs: 15 juliol 2022

Classes 100% en línia. Divendres de 16:30h a 20:30h i Dissabtes de 10:00h a 14:00h.

Accés i Sortides Professionals

Per matricular-se del postgrau cal seguir els següents passos:

Omplir el formulari d’informació (botó Informa’t! a la barra de la dreta) per contactar amb el director del curs i fer una entrevista preliminar.

Un cop realitzada l’entrevista i decidit a seguir amb la matrícula, enviar e-mail demanant la formalització de la matrícula amb les següents dades:

  • Nom i cognoms
  • Perfil linkedin
  • Professió actual
  • Estudis previs
  • Coneixements digitals: si tens bloc, xarxes socials, experiència o no en el món digital.
  • Telèfon
  • Manera que t’interessa: presencial i online o Sol en línia.
  • Relata la teva experiència en el món digital en 3 línies.
  • Què vols aconseguir realitzant aquest postgrau?

Email a: masters@enti.cat

SORTIDES PROFESSIONALS

Direcció de màrqueting digital.

Digital manager d’una empresa o manager d’una empresa.

Digital manager d’un líder o manager d’una institució.

Community manager.

Creador de contingut per a marques o líders polítics o empresarials.

Analista Big Data.

Responsable comunicació digital o social mitjana en empresa o institució.

Responsable marca personal d’un líder o manager.

Transformació digital d’empreses o institucions.

CMO digital d’una empresa o institució.

Opinions