Un any més, l’ENTI-UB té presència a un dels certàmens més importants de la tecnologia digital de les comunicacions com el MWC 2022. De fet, els dispositius portables com smartphones o tauletes, són els ginys on la majoria de les persones consumeixen entreteniment digital avui en dia, ja sigui en la forma de productes audiovisuals tradicionals o interactius (jocs).
L’Òscar García Pañella va moderar un panell d’experts entre els que hi havia Alain Baumann, codirector a Koniclab, Alexandre Besenval cap de l’estudi Madbox, Hamish Jenkinson, cofundador i director creatiu executiu a The Department (UK), Eva Gaspar, CEO a Abylight, i Conxi Perez, directora a RollDBox. Tots ells van debatre els punts que són clau per a l’èxit de qualsevol proposta d’entreteniment.
Entre els temes que es van tocar durant la taula rodona hi havia la compatibilitat entre les comunitats físiques i virtuals, que una no té per què anar separada de l’altra, i la necessitat de buscar espais de cooperació. També que entre tecnologia o psicologia, ha de passar per davant sempre el factor humà. Alain Baumann apuntava que la tecnologia ajuda a la història, però que és el missatge envers el jugador ( la psicologia) el focus principal, i el mateix Òscar García Pañella acabava rematant amb ” hem de saber connectar, ja que tot es basa en les emocions”