Power UP

Masterclass «Unreal4 per a Developers»

Carlos Coronado explica i fa una introducció a les eines més comuns del motor Unreal4 des del punt de vista d’un Developer. Explica l’ús de blueprints i de com generar senyals, targets i interrupcions amb l’exemple d’un joc en primera persona.

Masterclass «Unreal4 per a Artistes»

Carlos Coronado explica i fa una introducció a les eines més comuns del motor Unreal4 des del punt de vista d’un Artista. Amb l’exemple d’un joc en primera persona, s’explica com usar els assets del motor per crear en poc temps un entorn hiperrealista, com una cova.

Carlos Coronado és un dels creadors de videojocs amb més talent i èxit de l’escena indie nacional

Creador de jocs com Mind: Path to Thalamus, Infernium o més recentment Koral per a Nintendo Switch, Carlos es defineix com un creador de videojocs que “no sap programar”.

Com pot llavors haver tingut una carrera tant plena d’èxits i reconeixements? Al seu talent per a la creació de nivells, entorns i narratives se suma el potencial dels blueprints del motor Unreal4, un dels enotrns de creació de videojocs més usats a nivell mundial.