NOM I COGNOMS: JOSÉ LUÍS EGUÍA GÓMEZ
Funció: professor
Estudis i assignatures
Grau en CDI
– PRINCIPI DE COMPOSICIÓ I DISSENY
– AMPLIACIÓ DE DISSENY DE JOCS
Grau en CAVJA
– TEORIA DE LA IMATGE
Formació acadèmica
Llicenciat Belles Arts Universitat de Barcelona
Doctorat Comunicació Digital Interactiva Universitat de Vic
Màster Diseny de Sistemes Interactius Multimèdia Fundació Universitat Politècnica de Catalunya
Àrees d’especialització i experiència
-Art.
-Disseny de personatges i escenaris.
-Animació 3D.
-Creativitat.
-Comunicació.
Publicacions rellevants
Publicacions de recerca
Contreras, R.; Eguia, J.L Gamification in education: Designing course for game designers Gamificación en educación: Diseñando un curso para diseñadores de juegos. KEPES. 2017. Volum: 14. Número: 16. Pàgs.:
91 ~ 120. http://hdl.handle.net/2117/112588
Contreras, R.; Eguia, J.L; Solano, L. Investigación-acción como metodología para el diseño de un serious game. Revista iberoamericana de educación a distancia. 2016. Volum: 19. Número: 2. Pàgs.: 71 ~ 90.
https://doi.org/10.5944/ried.19.2.15624
Eguia, J.L; Contreras, R.; Solano, L. Juegos digitales desde el punto de vista de los professores : una experiencia didáctica en aulas primaria catalanas. Education in the knowledge society (EKS). 2015. Volum: 16.
Número: 2. Pàgs.: 31 ~ 48. https://doi.org/10.14201/eks20151623148
Contreras, R.; Eguia, J.L; Solano, L. Juegos digitales en el aula: un caso de estudio. Plures Humanidades. 2012. Volum: 13. Número: 1. Pàgs.: 163 ~ 177. <http://hdl.handle.net/2117/18255>
Eguia, J.L; Solano, L.; Contreras, R. Juegos digitales en el aula: un caso de estudio. Plures Humanidades. 2012. Volum: 13. Número: 1. Pàgs.: 163 ~ 177. <http://hdl.handle.net/2117/22346>
Eguia, J.L; Contreras, R.; Solano, L. Os games digitais como um recurso cognitivo na aprendizagem: um
estudo de caso. e-scrita: revista do curso
Articles divulgatius
Eguia, J.L; Solano, L.; Contreras, R. Designing digital games for learning: a conceptual framework for novice
game designers. 11th Iberian conference on information systems and technologies (CISTI), Gran Canaria, 2016.
2016. Pàgs.: 1 ~ 4. ISBN/ISSN: 978-9-8998-4346-2.
Eguia, J.L; Solano, L.; Contreras, R. Juegos digitales en las aulas catalanas: el punto de vista de los
profesores (2). Sistemas e tecnologias de informação : actas da 10ª conferência ibérica de sistemas e
tecnologias de informação : Águeda, Portugal 17 a 20 de Junho de 2015. 2015. Pàgs.: 1304 ~ 1305. ISBN/ISSN:
978-989-98434-5-5. http://www.aisti.eu/cisti2015/index.php/es/proceedings
Eguia, J.L; Contreras, R.; Solano, L. Co-creation of a serious game to develop competences on the primary
education program. 9th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI), 2014: 18-21 June
2014, Barcelona, Spain. Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE). 2014. Pàgs.: 6877080-1 ~
6877080-6. ISBN/ISSN: 978-1-4799-6111-5. http://ieeexplore.ieee.org/xpl/mostRecentIssue.jsp?punumber=6867219
Creació d’apps, obres d’art, programari, jocs i productes.
Personatges en Joc. col·lecció de materials educatius multimèdia que té per objectiu donar a conèixer personatges de la història de la ciència i la tecnologia de Catalunya als estudiants de primària. http://www.personatgesenjoc.cat/jugar/
Eguia, J.L; Jiménez, J. Commodore Odyssey: 1977-1985. 2020. ISBN: 978-8417649579.
https://www.heroesdepapel.es/product.php?id=125
LOZANO, A.; Eguia, J.L; Contreras, R. Juegos multijugador : el poder de las redes en el entretenimiento.
UOC. 2015. ISBN: 978-84-9064-552-9.