
Lluís Vicent Safont
professor
Estudis i assignatures
- Grau en CDI – Matemàtica discreta i estadística
Dedicació professional
- CEO a HiEd Strategies
- Canceller a la Universitat Europea
- Director de la Càtedra EdTech a la Universitat Europea
Formació acadèmica
- Enginyer Tècnic en Telecomunicació en Imatge i So. 1996.
- Enginyer Superior en Telecomunicació. 2005
- Enginyer Superior en Electrònica. 1998
- Màster en e-Learning. 2003
- Doctor en Tecnologies de la Informació i la seua gestió. 2007
Àrees d’especialització i experiència
- Programació.
- Matemàtiques i àlgebra.
- Electrònica.
- Iniciativa. Autonomia. Presa de decisions. Visió global.
- Economia i màrqueting.
- Model de negoci.
Articles divulgatius
- “Multimedia in Education”. Irene Cheng; Lluís Vicent; Anup Basu; Randy Goebel . World Scientific Press. Singapure, 2010. ISBN: 978-981-283-705-9
- La tecnología, detonante de un nuevo panorama universitario. Real Academia de Doctores. 2014.
- Título: Universidad sin fronteras. Revolución tecnológica. Encajar en un mundo de multinacionales, mooc, públicas, privadas y el puro negocio.
- “ Probabilitat” Lluís Vicent, Ramon Villalbí. Enginyeria i Arquitectura La Salle. Año: 2007 Lugar de publicación: Barcelona (ESPAÑA) ISBN: 978-84-931351-02 Depósito legal: B 48994-2007
- https://www.amazon.es/Universidad-fronteras-Revolución-tecnológica-multinacionales/dp/1521399395
Publicacions rellevants
- Autores (p.o. de firma): Lluís Vicent, Davinia Hernández Título: Special Issue in Aligned, Embedded and Scalable Assessment Technologies Revista: 912787 – Journal Of Universal Computer Science Volumen: 21 Año: 2015 Lugar de publicación: ESTADOS UNIDOS DE AMÉRICA ISSN: 0948-695X
- Autores (p.o. de firma): Xavier Canaleta; David Vernet; Lluís Vicent; José A. Montero Título: Master in Teacher Training: a Real Implementation of Active Learning Revista: 911306 – Computers in Human Behavior Volumen: 31 Año: 2014 Lugar de publicación: ESTADOS UNIDOS DE AMÉRICA ISSN: 0747-5632
- Autores (p.o. de firma): Lluís Vicent Safont ; Sergi Villagrasa ; David Fonseca ; Ernest Redondo Título: Virtual Learning Scenarios for Qualitative Assessment in Higher Education 3D Arts Volumen: 21 Año: 2015 Lugar de publicación: ESTADOS UNIDOS DE AMÉRICA ISSN: 0948-695X
- Autores (p.o. de firma): Francisco J. Gar_ia-Peñalvo y Lluís Vicent Safont Título: Human behaviors in computer-based education systems Revista: 911306 – Computers in Human Behavior Volumen: 31 Año: 2014 Lugar de publicación: ESTADOS UNIDOS DE AMÉRICA ISSN: 0747-5632