Richard Hebert Cuello
Director del grau DAADVJA, coordinador de les pràctiques externes, coordinador de les assignatures de projectes i professor
Estudis i assignatures
Grau en CDI - Projectes III, Metodologies àgils de producció
CFGS AJEI - Disseny d’experiències memorables
Grau PMSIE - Pràctiques Externes
Màster MSEE - Pràctiques Externes
CFGS AJEI - Disseny d’experiències memorables
Grau PMSIE - Pràctiques Externes
Màster MSEE - Pràctiques Externes
Dedicació professional
CEO a Little Miracles Games
Consultor estratègic tecnològic freelance
Consultor estratègic tecnològic freelance
Formació acadèmica
Enginyer tècnic en Multimèdia, La Salle-URL, 2002
Màster en Guió i Animació 3D (MGA3D), La Salle-URL, 2002
Enginyer tècnic en Telecomunicacions (Telemàtica), La Salle-URL, 2004*
Enginyer tècnic en Informàtica de Sistemes, La Salle-URL, 2006*
Graduat en Enginyeria Multimèdia, La Salle-URL, 2017
Màster Oficial en Producció i Emprenedoria de Continguts Digitals, ENTI-UB, 2018
* No finalitzat
Màster en Guió i Animació 3D (MGA3D), La Salle-URL, 2002
Enginyer tècnic en Telecomunicacions (Telemàtica), La Salle-URL, 2004*
Enginyer tècnic en Informàtica de Sistemes, La Salle-URL, 2006*
Graduat en Enginyeria Multimèdia, La Salle-URL, 2017
Màster Oficial en Producció i Emprenedoria de Continguts Digitals, ENTI-UB, 2018
* No finalitzat
Àrees d’especialització i experiència
Programació.
Metodologies àgils
Modelat i animació 3D
Gestió de projectes
Psicologia
Serious games
HCI & BCI
AR & VR
Disseny de jocs, analògics i digitals.
Gamificació
Comunicació.
Videomapping
Iniciativa. Autonomia. Presa de decisions. Visió global.
Model de negoci.
Metodologies àgils
Modelat i animació 3D
Gestió de projectes
Psicologia
Serious games
HCI & BCI
AR & VR
Disseny de jocs, analògics i digitals.
Gamificació
Comunicació.
Videomapping
Iniciativa. Autonomia. Presa de decisions. Visió global.
Model de negoci.
Creació d’apps, obres d’art, programari, jocs i productes
i-shadows
Smashball
Videojoc per a la SEGIB
Diferents simuladors per a Carolina Herrera, Panasonic, Simulador para CH
Videojoc de conducció per al Servei Català del Trànsit
Diferents jocs web per a CCMA
Smashball
Videojoc per a la SEGIB
Diferents simuladors per a Carolina Herrera, Panasonic, Simulador para CH
Videojoc de conducció per al Servei Català del Trànsit
Diferents jocs web per a CCMA
Publicacions rellevants
Autores: Alex Arañó, Richard H. Cuello, Oscar García
Título: Visión Artificial para la Interacción Natural
Tipo de participación: ponencia
Congreso: Interacción 2005 (AIPO), formando parte del certamen CEDI
Lugar celebración: Granada Fecha: 13-16/9/2005
Autores: J. A. Fernández, O. García, R. H. Cuello.
Título: La Realidad Virtual: accesibilidad para todos
Ref. Revista/libro: Proc. Séptima Conferencia Iberoamericana en Sistema, Cibernética e Informática CISCI 2008 Volumen 3
ISBN-10: 1-934272-38-8 (Colección), ISBN-10: 1-934272-41-8 (Volumen III), ISBN-13: 978-1-934272-38-1 (Colección), ISBN-13: 978-1-934272-41-1 (Volumen III)
Páginas, inicial: 21, final: 26 Fecha: 29 de Junio a 2 de Julio de 2008
Lugar de publicación: Orlando, Florida (USA) CLAVE: CL
Título: Visión Artificial para la Interacción Natural
Tipo de participación: ponencia
Congreso: Interacción 2005 (AIPO), formando parte del certamen CEDI
Lugar celebración: Granada Fecha: 13-16/9/2005
Autores: J. A. Fernández, O. García, R. H. Cuello.
Título: La Realidad Virtual: accesibilidad para todos
Ref. Revista/libro: Proc. Séptima Conferencia Iberoamericana en Sistema, Cibernética e Informática CISCI 2008 Volumen 3
ISBN-10: 1-934272-38-8 (Colección), ISBN-10: 1-934272-41-8 (Volumen III), ISBN-13: 978-1-934272-38-1 (Colección), ISBN-13: 978-1-934272-41-1 (Volumen III)
Páginas, inicial: 21, final: 26 Fecha: 29 de Junio a 2 de Julio de 2008
Lugar de publicación: Orlando, Florida (USA) CLAVE: CL