El professor de l’assignatura de Projectes al Grau de Producció de Música i So per a la Indústria de l’Entreteniment, Toni Xuclà, és un músic de reconegut prestigi. Fa ben poc us parlàvem de la sortida del seu últim disc, i ara us anunciem que el disc de La Marató de TV3 portarà dos peces produïdes per ell.
El disc de La Marató és tota una institució a casa nostra i al llarg dels anys hi han col·laborat els millors músics del país. En aquesta edició hi participen 54 artistes en 19 cançons.
La primera peça produïda per Xuclà ha sigut ” Jo vull ballar per la vida ” junt al grup Black Music Big Band, una banda formada per integrants tots menors de 25 anys d’una escola de les comarques gironines i que versionen el clàssic del R&B “I wanna dance with somebody” de Withney Houston.
Vols escoltar un avançament del tema? fes clic aquí
La segona peça que compta amb la producció de Toni Xuclà és una col·laboració entre tres artistes ben diferents: el pop i mestissatge de La Plaga N11 amb l’esperit jazz de Mar Fayos i la veu de Lia Kali que s’ajunten per versionar un trencapistes de la música dance com “El Ritme de la Nit” dels italians Corona.
Vols escoltar un avançament del tema? fes clic aquí